W roku 2017 telefonia VoIP w krystalicznej jakości HD jest dostępna dla każdego. Trochę więcej planowania może czekać jedynie kogoś, kto urządza kilkuosobowe biuro, ale ekonomiczność tej technologii…
Telefon bezprzewodowy czy przewodowy? Co nam da droższy model? Czy księgowa, grafik i recepcjonistka potrzebują takiego samego urządzenia do dzwonienia? Na te pytania odpowie nasze porównanie. Nowości w sklepie FCN…
50% firm zarejestrowanych na platformie VoIP FCN korzysta z usługi wirtualnego faksu, pozwalającego na wysyłanie wiadomości na tradycyjne urządzenia. Jest to najpopularniejsza usługa jaką oferujemy, a przez naszą sieć przechodzi…
Telefon konferencyjny to nieodłączny element każdego biura. Płaszczki są wykorzystywane nie tylko jako samodzielne urządzenia, ale często też jako wygodne zestawy dźwiękowe do komputera PC. Modeli jest bardzo wiele, a…
Ile czasu potrzebujesz aby przygotować swój BOK na przedświąteczną gorączkę zakupową i poświąteczną bitwę o zwroty i reklamacje nieudanych prezentów? Obydwa okresy to dziesiątki, setki, a czasem nawet tysiące dodatkowych…
Hasło to tarcza Twojego konta VoIP. Kto śledzi media, wie jak kończą konta „zabezpieczone” słabymi hasłami. Wyzerowane konta, skradzione kontakty albo naliczone ogromne opłaty. Tak samo jak pilnujemy (mamy nadzieję) naszych…
FCN to platforma VoIP, na której samodzielnie możesz zbudować kompletny system telefonii stacjonarnej dla Twojej firmy. Każdy pracownik może stworzyć osobne konto użytkownika, przydzielić numer telefonu, skonfigurować telefon IP lub bramkę…
Twoje pierwsze konto FCN to tak naprawdę konto administracyjne całej platformy VoIP. Jeżeli jesteś użytkownikiem domowym i masz tylko jeden telefon, to pracujesz tylko na nim i nie przejmujesz się…
Bez mierzenia efektów reklamy wydatki na nią są bezcelowe. Musimy wiedzieć ilu klientów (lub telefonów od potencjalnych klientów) dała nam reklama z każdego źródła osobno. Ilu potencjalnych klientów zadzwoniło do nas dzięki reklamie w wyszukiwarkach,…
Jak ktoś prowadzi małą firmę, to wakacji (teoretycznie) nie ma, gdyż klienci (potencjalni i aktualni) ścigają go zawsze i wszędzie. O ile z pocztą elektroniczną można łatwo sobie poradzić, to telefony…