Kim są klienci dzwoniący do Twojej firmy? Czego szukają w sieci? Co ich interesuje? Która reklama lub witryna skłoniła ich, żeby zadzwonić i poprosić o ofertę?
Lead360 nasza usługa wspierająca dla firm sprzedających przez telefon odpowie na te pytania. Dzięki wsparciu z Google Analytics – wyczerpująco.
Integracja naszej usługi z platformą Google powinna być istotna zarówno dla niewielkiego sklepu internetowego, warsztatu samochodowego lub doradcy finansowego. Nawet jeżeli nie domkniesz umowy – będziesz wiedzieć czego szukają osoby, które chwytają za telefon.
Dzięki integracji poznasz nie tylko konwertujące na klientów reklamy, portale – ale też słowa kluczowe, dane o technologii (chociaż te Lead360 zbiera też sam) lub demograficzne.
Pełna integracja jest bardzo prosta (po instalacji skryptu na monitorowanej domenie, która sprowadza się do wklejenia jednej linijki naszego kodu w odpowiednią sekcję pliku index) i obejmuje:
O tym, jak ją zrealizować i co ona daje przeczytasz w krótkim case study na stronie naszej usługi (Lead360). Przy okazji zarejestrujesz się na darmowe demo usługi.
Lead360 i Google: integracja, czyli 2 sposoby na słowa kluczowe »Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz? Chcesz wykorzystać kupon do wielu produktów?
Dodaj do koszyka
Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt