Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Aktualizacja konta do FCN 4.0 (dla użytkowników Tlenofon i FCN 3.09)

Ten artykuł jest przeznaczony dla użytkowników platformy FCN 3.09 (są to osoby, które założyły konto przed 21 października 2013 roku i nie dokonały jeszcze aktualizacji do najnowszej wersji platformy) oraz Tlenofon.

Dlaczego warto zaktualizować konto?

Najnowsza wersja platformy FCN 4.18 oferuje wiele istotnych możliwości:

  • Możliwość korzystania z kuponów na doładowania kont prepaid – wysyłamy je regularnie przy okazji różnego rodzaju świąt i wakacji;
  • Możliwość dzwonienia (audio i wideo) z naszej dedykowanej aplikacji Telefon FCN;
  • Więcej opcji płatności w systemie Blue Media;
  • Kupon na doładowanie dla każdego aktualizowanego konta;

Co oznacza aktualizacja?

Aktualizację przeprowadza nasz Zespół Wsparcia Klienta. W wyniku przeniesienia zmianie ulegną następujące parametry:

  1. Nazwa serwera SIP: sip.freeconet.pl na sip.fcn.pl
  2. Hasło: zostanie zresetowane, będzie można je od razu zmienić.

Nazwa użytkownika, na którą logujesz się do panelu pozostanie taka sama. Wszystkie inne parametry konta pozostaną takie same. Tak samo jak wszystkie skonfigurowane przez Ciebie usługi i numery telefonów.

Na sam koniec przeniesienia, poprosimy Ciebie o zmianę tych danych w używanej przez Ciebie bramce, telefonie IP lub programie komputerowym/aplikacji na smartfona.

Czy można spodziewać się przerwy w świadczeniu usług?

Tak, jednak trwającej najwyżej 2 godziny we wcześniej ustalonej porze. Potwierdzimy spodziewaną datę i godzinę niedostępności zanim to nastąpi – w osobnej wiadomości. Jak tylko potwierdzimy, że aktualizacja została zakończona – jak najszybciej podmień dane w Swojej bramce, telefonie lub aplikacji, aby móc znowu korzystać z naszej telefonii. Niedługo potem wyślemy do Ciebie kupon z bonusem nawet +50 zł. Bonus w wysokości 50 zł otrzymasz przy doładowaniu za min. 100 zł.

Kiedy trzeba zmienić dane swojego konta w programie, telefonie lub bramce?

Nasz Zespół Wsparcia Klienta potwierdzi, że przeniesienie zostało przygotowane. Otrzymasz powiadomienie e-mail, w którym poprosimy Ciebie o podmianę nazwy serwera i hasła w Twoim telefonie, bramce lub programie komputerowym (jeżeli chcesz, możesz zmienić Swoje hasło na dowolne przy tej okazji). Jeżeli podasz alternatywny numer telefonu (np. komórkowy), to możemy także do Ciebie zadzwonić.

Jak rozpocząć aktualizację?

Aktualizację przeprowadza nasze Biuro Obsługi Klienta. Jeżeli chcesz aktualizować swoje konto skorzystaj z formularza:

Otwórz formularz aktualizacji (popup) »

Z jakiej wersji platformy korzystam?

Jeżeli nie masz pewności z jakiej wersji platformy korzystasz:

  • FCN 3.09: jeżeli logujesz się do swojego konta przez centralny.fcn.pl
  • Tlenofon: jeżeli logujesz się na stronie konto.tlenofon.pl

Dodatkowo, wersję platformy możesz sprawdzić po zalogowaniu się do panelu. Jest ona wyświetlona na dole ekranu w stopce.


Zamknij [X]