udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Sekcja Biura Obsługi Klienta.

Tutaj znajdziesz wszystko co potrzebne do samodzielnego rozwiązania większości problemów.

Chcesz wycisnąć więcej korzyści ze Swojego konta FCN?

Czytaj naszego bloga »

Przejdź niżej i przeglądaj kategorie instrukcji i najczęściej zadawanych pytań, albo skorzystaj z wyszukiwarki:

Ta wyszukiwarka zwróci wyniki tylko z tej sekcji.

Sprawdź najważniejsze informacje:

Dokumenty

Wszystkie regulaminy, cenniki i inne ważne dokumenty do pobrania w postaci plików PDF. Czytaj więcej »

Przeniesienie numeru

Informacje na temat procedury przeniesienia do nas numeru stacjonarnego od innego operatora. Czytaj więcej »

Bezpieczeństwo

Najważniejsze zasady dotyczące bezpieczeństwa i ochrony swoich danych. Czytaj więcej »

Jak zrobić transfer połączenia?

Opisy transferu połączeń dla urządzeń: CISCO PAP2T A dzwoni do B (PAP2T), B podnosi słuchawke, B wciska flash, B dzwoni do C, C odbiera, B odkłada słuchawke, A rozmawia z C. CISCO SPA 921,922,941,942… Czytaj więcej »

Można się do mnie dodzwonić, tylko przez kilka minut po wykonaniu połączenia

Problem jest najprawdopodobniej spowodowany przez zbyt wysoką wartość parametru czasu odświeżania rejestracji. Sugerowana wartość to 60 sekund. Aby zmienić ten parametr należy zalogować się do panelu konfiguracyjnego urządzenia i zmienić odpowiedni parametr (w różnych urządzeniach… Czytaj więcej »

Mogę wykonywać połączenia, ale nie można dodzwonić się na mój numer

Problem ten jest najprawdopodobniej spowodowany przez zbyt wysoką wartość parametru czasu odświeżania rejestracji. Sugerowane ustawienie to 60 sekund. Aby zmienić ten parametr należy zalogować się do panelu konfiguracyjnego urządzenia i zmienić odpowiedni parametr (w różnych… Czytaj więcej »

Połączenia przychodzące nie są rejestrowane w spisie połączeń w panelu użytkownika

Jeżeli połączenia nie są widoczne w panelu użytkownika muszą być one wykonywane bezpośrednio na adres IP i port urządzenia. Aby wyeliminować ten problem należy zmienić lokalny port SIP w urządzaniu na inny niż 5060, np. 5070. Porty SIP… Czytaj więcej »

Wybieranie numeru trwa za długo

Należy wprowadzić w konfiguracji urządzenia/programu bezpośrednie adresy DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4 Adresy należy wprowadzić w panelu konfiguracyjnym urządzenia: Bramki VoIP Cisco / Linksys (bramki z wbudowanym routerem, np. Cisco SPA2102, Cisco SPA3102): menu… Czytaj więcej »

Podczas gdy prowadzę rozmowę osoba dzwoniąca słyszy normalny sygnał zamiast sygnału zajętości

Twoje urządzenie VoIP (bramka /telefon) ma włączoną opcję połączeń oczekujących (call waiting). Aby sygnał zajętości był słyszalny w sytuacji gdy prowadzisz w tym czasie rozmowę należy wyłączyć tę opcję. W tym celu zaloguj się do panelu… Czytaj więcej »

Nie można się do mnie dodzwonić z sieci „X”, z sieci „Y” jest to możliwe

Najczęściej takie problemy są spowodowane przez operatora, od którego wykonywane jest połączenie. Operator prawdopodobnie nie ma prawidłowo skonstruowanych cenników i ruch jest kierowany w złym kierunku. Należy zgłosić się do operatora od którego realizowane jest połączenie i zasygnalizować… Czytaj więcej »

Jakość połączeń jest słaba

Jakość głosu podczas połączeń jest w małym stopniu zależna od ustawień FCN. Obciążenie naszych serwerów pośredniczących w transmisji dźwięku jest stale monitorowane i utrzymywane na odpowiednim poziomie. Strumień RTP (głos) przesyłany jest przez publiczną sieć (internet). Czytaj więcej »

Nie działa wybieranie numerów wewnętrznych/opcji w menu/DTMF

Ustawienia tonów DTMF w urządzeniu/programie, z którego wykonywane jest połączenia musi być zgodne z RFC2833. Czytaj więcej »

Połączenia są zrywane po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach

Problem może być spowodowany ustawieniami routera, do którego podłączona jest bramka. Wszystkie opcje wspomagające komunikację powinny być wyłączone (SIP Alg, UPnP). Nie powinny być tam również ustawione żadne przekierowania portów oraz reguły firewalla… Czytaj więcej »
Strona 1 z 212

Załóż konto i testuj je za darmo przez 30 dni! »

Bez opłat za konto, usługi i numer.

emoji-happyemoji-sadcrosscheckbulbcheckmark
MASZ PYTANIA?
INFOLINIA
22 10 10 100
DARMOWA
DOSTAWA
METODY PŁATNOŚCI
dostępne metody płatności to przelew bankowy i/lub Visa/MasterCard
Płatności DotPay
{{{fields.cart.product.image}}}

Zamawiasz teraz: {{fields.cart.product.title}}

Liczba sztuk:
Do zapłaty: {{ (fields.cart.product.price_netto * fields.cart.product.quantity - coupon_value_netto) | format_zl }} zł netto / {{ (fields.cart.product.price * fields.cart.product.quantity - coupon_value_brutto) | format_zl }} zł brutto
Uwzględniono zniżkę kuponu: {{ - coupon_value_netto | format_zl }} zł netto / {{ - coupon_value_brutto | format_zl }} zł brutto

Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz? Chcesz wykorzystać kupon do wielu produktów?
Dodaj do koszyka

Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt

DANE DO FAKTURY I WYSYŁKI
wymagane jest podanie imienia
wymagane jest podanie nazwiska
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny numer NIP
pole wymaganeniepoprawny adres e-mail
pole wymaganeniepoprawny numer
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny kod pocztowy
pole wymagane
  Zastosuj kupon
{{coupon_error}}
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane

{{ toggledmark(toggles.check2) }}
{{ toggledmark(toggles.check3) }}
{{ toggledmark(toggles.check_virtual) }}

zaznacz, że nie jesteś robotem

proszę czekać... za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę płatności
Prosimy poprawić błędy w formularzu: