udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Sekcja Biura Obsługi Klienta.

Tutaj znajdziesz wszystko co potrzebne do samodzielnego rozwiązania większości problemów.

Chcesz wycisnąć więcej korzyści ze Swojego konta FCN?

Czytaj naszego bloga »

Przejdź niżej i przeglądaj kategorie instrukcji i najczęściej zadawanych pytań, albo skorzystaj z wyszukiwarki:

Ta wyszukiwarka zwróci wyniki tylko z tej sekcji.

Sprawdź najważniejsze informacje:

Dokumenty

Wszystkie regulaminy, cenniki i inne ważne dokumenty do pobrania w postaci plików PDF. Czytaj więcej »

Przeniesienie numeru

Informacje na temat procedury przeniesienia do nas numeru stacjonarnego od innego operatora. Czytaj więcej »

Bezpieczeństwo

Najważniejsze zasady dotyczące bezpieczeństwa i ochrony swoich danych. Czytaj więcej »

Jak zmienić hasło w Panelu Użytkownika?

Hasło możesz zmienić w Panelu Użytkownika w zakładce Konfiguracja >> Użytkownicy >> Imię i nazwisko >> Zmiana danych osobowych. Następnie przejdź do „Zmień hasło panelu” lub „Zmień hasło VoIP” i wprowadź nowe dane. W kolejnym kroku… Czytaj więcej »

Jak odzyskać hasło do panelu użytkownika?

Ze względów bezpieczeństwa nie ma możliwości przywrócenia hasła. Możesz natomiast wygenerować nowe hasło do panelu użytkownika. Generowanie nowego hasła dla użytkowników FCN oraz dla użytkowników w ofercie Tlenofon. W celu wygenerowania nowego hasła, po kliknięciu „Nie… Czytaj więcej »

Jak usunąć konto w FCN?

W FCN nie ma możliwości samodzielnego usunięcia konta. Zgodnie z regulaminem: „§3. ROZWIAZANIE UMOWY 2. Umowa ulega rozwiązaniu za porozumieniem Stron po upływie 3 miesięcy kalendarzowych od dnia, w którym saldo na Koncie stało się i pozostaje… Czytaj więcej »

Jak zmienić nazwę konta?

W panelu nowego użytkownika dodaj i przypisz wszystkie numery i usługi od poprzedniego użytkownika. Następnie wyloguj się ze starego użytkownika, zaloguj na nowego i usuń niepotrzebne konto. Czytaj więcej »

Mój adres e-mail nie jest akceptowany przez system FCN

Do sprawdzania adresów używana jest specjalna funkcja ustalająca poprawność domeny. Jeżeli domena nie jest akceptowana przez nasz system oznacza to, że rekord MX nie jest poprawnie ustawiony dla tej domeny. Jeśli wystąpi taki problem, skontaktuj… Czytaj więcej »

Załóż konto i testuj je za darmo przez 30 dni! »

Bez opłat za konto, usługi i numer.

emoji-happyemoji-sadcrosscheckbulbcheckmark
MASZ PYTANIA?
INFOLINIA
22 10 10 100
DARMOWA
DOSTAWA
METODY PŁATNOŚCI
dostępne metody płatności to przelew bankowy i/lub Visa/MasterCard
Płatności DotPay
{{{fields.cart.product.image}}}

Zamawiasz teraz: {{fields.cart.product.title}}

Liczba sztuk:
Do zapłaty: {{ (fields.cart.product.price_netto * fields.cart.product.quantity) | format_zl }} zł netto / {{ (fields.cart.product.price * fields.cart.product.quantity) | format_zl }} zł brutto

Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz?
Dodaj do koszyka

Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt

DANE DO FAKTURY I WYSYŁKI
wymagane jest podanie imienia
wymagane jest podanie nazwiska
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny numer NIP
pole wymaganeniepoprawny adres e-mail
pole wymaganeniepoprawny numer
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny kod pocztowy
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane

{{ toggledmark(toggles.check2) }}
{{ toggledmark(toggles.check3) }}
{{ toggledmark(toggles.check_virtual) }}

zaznacz, że nie jesteś robotem

proszę czekać... za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę płatności
Prosimy poprawić błędy w formularzu: