Autoryzacja Twojej karty, gdy dokonujesz płatności online, odbywa się natychmiast, tak samo jakbyś płacił w sklepie lub restauracji. Operator finansowy weryfikuje jednak każdą transakcję dodatkowo, by zapewnić Tobie i Twoim…
W takiej sytuacji, po automatycznym przekierowaniu do systemu płatności elektronicznych wybierz opcję: Przelew tradycyjny (w przypadku konta prepaid, gdzie operatorem finansowym jest Blue Media) lub Przekaz/Przelew bankowy (w przypadku Sklepu…
Przyczyną braku zasilenia mogło być: Zasilenie poza godzinami księgowania wpłat Twojego banku. Sprawdź, w jakich godzinach Twój bank księguje wpłaty. Jeśli wykonano przelew poza tymi godzinami pieniądze pojawią się na…
Taki Komunikat oznacza, że płatność nie została zrealizowana. Przyczyną może być: brak wystarczającej ilości środków na rachunku karty, karta zastrzeżona lub zgłoszona jako zagubiona/skradziona, podanie niekompletnych lub nieprawidłowych danych, brak…
W FCN nie ma określonego czasu ważności konta. Dopóki saldo jest dodatnie, Twoje konto jest w pełni funkcjonalne. Gdy stan środków spadnie poniżej 0 zł i saldo będzie ujemne przez…
Przy dokonywaniu wpłaty bezpośrednio z rachunku bankowego, musisz uzyskać numer rachunku bankowego oraz tytuł przelewu. W tym celu: Zaloguj się do Panelu Użytkownika i postępuj zgodnie z instrukcją Zasilenia…
Wszystkie doładowania konta FCN typu prepaid są realizowane przez Blue Media. W zależności od wybranego kanału płatności wpłaty są księgowane: NATYCHMIAST Jeśli dokonasz wpłaty korzystając z przelewu transferowego, Twoje doładowanie…
Uwaga: nowe płatności w FCN od 20 czerwca 2022 roku: Operatorem płatności na platformie FCN prepaid od 20 czerwca 2022 roku jest firma Blue Media. Ten artykuł ma…
Doładowanie konta FCN obsługiwane jest przez system płatności Blue Media i należy je wykonywać po zalogowaniu się do swojego Panelu Użytkownika w zakładce Płatności >> kliknij przycisk Doładuj konto. Po…