udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Sekcja Biura Obsługi Klienta.

Tutaj znajdziesz wszystko co potrzebne do samodzielnego rozwiązania większości problemów.

Chcesz wycisnąć więcej korzyści ze Swojego konta FCN?

Czytaj naszego bloga »

Przejdź niżej i przeglądaj kategorie instrukcji i najczęściej zadawanych pytań, albo skorzystaj z wyszukiwarki:

Ta wyszukiwarka zwróci wyniki tylko z tej sekcji.

Sprawdź najważniejsze informacje:

Dokumenty

Wszystkie regulaminy, cenniki i inne ważne dokumenty do pobrania w postaci plików PDF. Czytaj więcej »

Przeniesienie numeru

Informacje na temat procedury przeniesienia do nas numeru stacjonarnego od innego operatora. Czytaj więcej »

Bezpieczeństwo

Najważniejsze zasady dotyczące bezpieczeństwa i ochrony swoich danych. Czytaj więcej »

Jakie są podstawowe zasady bezpieczeństwa konta VoIP?

Pamiętaj, zmieniaj hasła regularnie! Uniemożliwi to innym korzystanie z Twojego panelu oraz dzwonienie na Twój koszt! Hasła powinny być: zmieniane przynajmniej raz na miesiąc trudne do odgadnięcia przez innych skomplikowane – zawierające małe i duże litery, cyfry, znaki specjalne,… Czytaj więcej »

Jak przenieść numer do FCN od innego operatora?

Przenieś swój stacjonarny numer do FCN, zacznij oszczędzać już dziś. Proces przeniesienia numeru jest bardzo prosty, zajmiemy się w Twoim imieniu większością formalności. Cała procedura jest bardzo prosta – to tylko pięć kroków:… Czytaj więcej »

Jak zrobić transfer połączenia?

Opisy transferu połączeń dla urządzeń: CISCO PAP2T A dzwoni do B (PAP2T), B podnosi słuchawke, B wciska flash, B dzwoni do C, C odbiera, B odkłada słuchawke, A rozmawia z C. CISCO SPA 921,922,941,942… Czytaj więcej »

Dlaczego płacąc kartą muszę czekać nawet kilka godzin na potwierdzenie?

Autoryzacja Twojej karty, gdy dokonujesz płatności online, odbywa się natychmiast, tak samo jakbyś płacił w sklepie lub restauracji. Pracownicy DotPay weryfikują jednak każdą transakcję dodatkowo, by zapewnić Tobie i Twoim pieniądzom maksymalne bezpieczeństwo. W transakcji internetowej… Czytaj więcej »

Na liście kanałów płatności nie ma mojego banku. W jaki sposób zasilić konto?

W takiej sytuacji, po automatycznym przekierowaniu do systemu płatności elektronicznych DotPay wybierz opcję: Przekaz/Przelew bankowy W nowym oknie przeglądarki zostanie wygenerowany druk przelewu z wszystkimi niezbędnymi danymi, które można przepisać podczas zlecenia wykonania przelewu z rachunku… Czytaj więcej »

Pomimo dokonania wpłaty moje konto FCN nie zostało zasilone

Przyczyną braku zasilenia mogło być: Zasilenie poza godzinami księgowania wpłat Twojego banku. Sprawdź, w jakich godzinach Twój bank księguje wpłaty. Jeśli wykonano przelew poza tymi godzinami pieniądze pojawią się na koncie FCN w najbliższym dniu… Czytaj więcej »

Czy mogę zmienić sposób rozliczeń miesięcznych na tryb post-paid („z dołu”)?

Tak, istnieje taka możliwość dla firm, których miesięczne wydatki przekraczają 200 PLN. Warunki uruchomienia trybu post-paid: Panel Użytkownika musi być zarejestrowany na firmę (dowolna forma działalności gospodarczej), minimum trzymiesięczny staż w FCN w systemie… Czytaj więcej »

Przy płatności kartą płatniczą autoryzacja ma wynik NEGATYWNY

Taki Komunikat oznacza, że płatność nie została zrealizowana. Przyczyną może być: brak wystarczającej ilości środków na rachunku karty, karta zastrzeżona lub zgłoszona jako zagubiona/skradziona, podanie niekompletnych lub nieprawidłowych danych, brak podania kodu… Czytaj więcej »

Jaki jest czas ważności środków na koncie po doładowaniach?

W FCN nie ma określonego czasu ważności konta. Dopóki saldo jest dodatnie, Twoje konto jest w pełni funkcjonalne. Gdy stan środków spadnie poniżej 0 zł i saldo będzie ujemne przez miesiąc, na koncie zostaną zablokowane połączenia… Czytaj więcej »

Jak dokonać wpłaty bezpośrednio z konta bankowego?

Przy dokonywaniu wpłaty bezpośrednio z rachunku bankowego, musisz uzyskać numer rachunku bankowego oraz tytuł przelewu. W tym celu: Zaloguj się do Panelu Użytkownika i postępuj zgodnie z instrukcją Zasilenia konta, Po automatycznym przekierowaniu do systemu płatności… Czytaj więcej »
Strona 1 z 712345...Ostatnia »

Załóż konto i testuj je za darmo przez 30 dni! »

Bez opłat za konto, usługi i numer.

emoji-happyemoji-sadcrosscheckbulbcheckmark
MASZ PYTANIA?
INFOLINIA
22 10 10 100
DARMOWA
DOSTAWA
METODY PŁATNOŚCI
dostępne metody płatności to przelew bankowy i/lub Visa/MasterCard
Płatności DotPay
{{{fields.cart.product.image}}}

Zamawiasz teraz: {{fields.cart.product.title}}

Liczba sztuk:
Do zapłaty: {{ (fields.cart.product.price_netto * fields.cart.product.quantity) | format_zl }} zł netto / {{ (fields.cart.product.price * fields.cart.product.quantity) | format_zl }} zł brutto

Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz?
Dodaj do koszyka

Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt

DANE DO FAKTURY I WYSYŁKI
wymagane jest podanie imienia
wymagane jest podanie nazwiska
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny numer NIP
pole wymaganeniepoprawny adres e-mail
pole wymaganeniepoprawny numer
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny kod pocztowy
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane

{{ toggledmark(toggles.check2) }}
{{ toggledmark(toggles.check3) }}

zaznacz, że nie jesteś robotem

proszę czekać... za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę płatności
Prosimy poprawić błędy w formularzu: