Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Call center – konfiguracja usługi

Usługa call center daje m.in. możliwość tzw. kolejkowania połączeń. Tzn, że dzwoniący usłyszy komunikat powitalny oraz informację, że nastąpi połączenie z konsultantem. W przypadku, gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowę, klient otrzymuje wiadomość o pozycji w kolejce. Z chwilą, gdy konsultant jest dostępny, osoba oczekująca automatycznie jest z nim łączona. Pozostałe osoby informowane są natomiast o zmianie pozycji w kolejce. Osoba dzwoniąca na infolinię nigdy nie usłyszy sygnału zajętości.

Konfiguracja usługi Call Center 

1. Włącz usługę Call Center
2. Wprowadź ustawienia
3. Dodaj komunikat
4. Przypisz usłudze numer

1. Włącz usługę Call Center

Zaloguj się do swojego Panelu Użytkownika. Wejdź w zakładkę KONFIGURACJA >> USŁUGI >> DODAJ NOWĄ USŁUGĘ >> CALL CENTER

Obraz przedstawiający stronę z listą usług w panelu FCN.

2. Wprowadź ustawienia

W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę Call Center) oraz wybierz algorytm według którego połączenia będą kierowane do konsultantów.

W opcji Wyjście z usługi za pomocą przycisku DODAJ możesz dodać konsultantów wewnętrznych (konta użytkowników) lub zewnętrznych (kontakty).

Obraz przedstawiający stronę konfiguracji usługi Call center w panelu FCN. Z prawej strony w sekcji Wyjście z usługi jest opcja Dodaj konsultanta.

Po dodaniu konsultantów masz możliwość ustawienia ich stanu (aktywny/nieaktywny/wstrzymany) oraz statusu (podstawowy/zapasowy). Jeśli konsultant zostanie dodany jako zapasowy połączenie zostanie skierowane dopiero w momencie, gdy konsultanci podstawowi będą nieaktywni lub zajęci.

Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.

Obraz przedstawiający stronę konfiguracji usługi Call center w panelu FCN. Po dodaniu konsultanta z prawej strony w sekcji Wyjście z usługi można ustawić jego stan jako aktywny, nieaktywny lub wstrzymany oraz status jako podstawowy lub zapasowy.

3. Dodaj komunikat

W celu wprowadzenia zapowiedzi przejdź do zakładki Komunikat. Wprowadź informację, którą mają usłyszeć klienci dzwoniący na Call Center do Twojej firmy. Komunikat może zostać odtworzony na dwa sposoby poprzez syntezator mowy lub z pliku wcześniej wgranego na serwer. Zapisz wprowadzone zmiany.

Obraz przedstawiający zakładkę Komunikat dla usługi Call center w panelu FCN. W górnej sekcji można dodać tekst, który zostanie odczytany przez Syntezator mowy, zaś w dolnej sekcji można wgrać lub nagrać własny plik dźwiękowy.

4. Przypisz usłudze numer

W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Call Center. W kolumnie PRZYPISANY DOwybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.

Obraz przedstawiający stronę Numery w zakładce Konfiguracja w panelu FCN. Dla wybranego numeru można przypisać usługę Call center z listy rozwijanej.

Usługa Call Center została poprawnie skonfigurowana.

 


Zamknij [X]