Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Czy mogę dzwonić przez FCN, jeśli nie posiadam internetu?

Tak. FCN umożlwia dzwonienie nawet jeśli nie posiadasz dostępu do internetu. Możesz dzwonić z dowolnego telefonu komórkowego lub telefonu stacjonarnego. Dzięki usłudze Wdzwoń się (dostępnej w Panelu Użytkownika), nawet jeśli jesteś poza zasięgiem sieci internetowej, możesz dzwonić po najniższych stawkach FCN.

Usługa pozwala wdzwonić się do systemu FCN na dowolnie wybrany numer miejski, z dowolnego aparatu telefonicznego i od dowolnego operatora, a następnie zadzwonić na wybrany numer, zarówno w ramach FCN, jak i na zewnątrz.

W ten sposób, np. w przypadku braku dostępu do internetu, wdzwaniając się na swój numer FCN możesz zrealizować połączenie zagraniczne czy międzymiastowe po stawkach FCN, więc kilkukrotnie taniej, niż gdybyś dzwonił bezpośrednio przez operatora tradycyjnego.

Jak to zrobić?

1. Po założeniu konta w panelu FCN wybierz dowolny numer miejski z dowolnej strefy numeracyjnej. np. 022 1231212
2. Dodaj usługę Wdzoń się i przypisz do niej wybrany numer miejski.
3. Z telefonu komórkowego lub stacjonarnego zadzwoń na numer 22 1231212
4. Po połączeniu usłyszysz głos, który poprosi nas o podanie numeru docelowego. np. 058 1231212
5. Po wpisaniu go z klawiatury telefonu i naciśnięciu # zostaniesz połączony z 058 123 12 12 po stawce oferowanej przez FCN


Zamknij [X]