Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Podczas gdy prowadzę rozmowę osoba dzwoniąca słyszy normalny sygnał zamiast sygnału zajętości

Twoje urządzenie VoIP (bramka /telefon) ma włączoną opcję połączeń oczekujących (call waiting).

Aby sygnał zajętości był słyszalny w sytuacji gdy prowadzisz w tym czasie rozmowę należy wyłączyć tę opcję. W tym celu zaloguj się do panelu konfiguracyjnego swojego urządzenia i zmień parametr odpowiadający za tę funkcjonalność.

W urządzeniach Cisco / Linksys znajdziesz tę opcję w widoku Admin > Advanced, zakładka user1/2, opcję „cw settings” ustaw na NO

W telefonach Yealink: w menu Phone > Features > Call waiting: ustaw na disabled

W telefonach Siemens Gigaset: w menu Settings > Telephony > Audio > opcja „Allow 1 VoIP call only:”

Jej zaznaczenie spowoduje, że przy kolejnym połączeniu przychodzącym abonent dzwoniący usłyszy sygnał zajętości. Niestety opcja ta spowoduje, że będzie można wykonywać tylko jedno połączenie na raz z danej bazy.

W przypadku innych urządzeń sugerujemy sprawdzenie w instrukcji obsługi jaki parametr odpowiada za obsługę połączeń oczekujących (call waiting).


Zamknij [X]