Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Połączenia przychodzące nie są rejestrowane w spisie połączeń w panelu użytkownika

Jeżeli połączenia nie są widoczne w panelu użytkownika muszą być one wykonywane bezpośrednio na adres IP i port urządzenia. Aby wyeliminować ten problem należy zmienić lokalny port SIP w urządzaniu na inny niż 5060, np. 5070.

Porty SIP należy wprowadzić w panelu konfiguracyjnym urządzenia VoIP:

Bramki VoIP Cisco / Linksys:
widok Admin > Advanced, zakładka Line > Parametr „SIP Port:”

Telefony VoIP Yealink:
Account > Advanced > „Local SIP Port”

Telefony VoIP Siemens Gigaset:
menu Settings >Telephony > Advanced Settings > „SIP Port”


Zamknij [X]