Usługa Przekieruj umożliwia przełączenie osoby dzwoniącej na dowolny numer telefonu (także numer komórkowy). Rozmowa kierowana jest przez jedno z założonych kont w Panelu FCN.
Konfiguracja usługi Przekieruj przebiega w 3 krokach:
1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
3. Przypisz usłudze numer
1. Włącz usługę
Zaloguj się do swojego Panelu Użytkownika. Wejdź w zakładkę KONFIGURACJA >> USŁUGI >> DODAJ NOWĄ USŁUGĘ >> PRZEKIERUJ.
2. Wprowadź ustawienia
W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę Przekieruj). Po prawej stronie w opcji „Wyjście z usługi” zdefiniuj numer telefonu, na który ma zostać dokonane przekierowanie. Numer możesz wprowadzić ręcznie lub wybrać jeden z wprowadzonych wcześniej w zakładce KONTAKTY.
Możesz również ustalić dalszą drogę połączenia po jego zakończeniu, wystarczy że w opcji „Po rozmowie przełącz na” wybierzesz użytkownika lub usługę. Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.
3. Przypisz usłudze numer
W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Przekieruj. W kolumnie PRZYPISANY DOwybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.
Twoja usługa Przekieruj została prawidłowo skonfigurowana.