Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Przekieruj – instrukcja konfiguracji

Usługa Przekieruj umożliwia przełączenie osoby dzwoniącej na dowolny numer telefonu (także numer komórkowy). Rozmowa kierowana jest przez jedno z założonych kont w Panelu FCN.
Konfiguracja usługi Przekieruj przebiega w 3 krokach:

1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
3. Przypisz usłudze numer

1. Włącz usługę

Zaloguj się do swojego Panelu Użytkownika. Wejdź w zakładkę KONFIGURACJA >> USŁUGI >> DODAJ NOWĄ USŁUGĘ >> PRZEKIERUJ.

Obraz przedstawiający stronę z listą usług w panelu FCN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Wprowadź ustawienia

W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę Przekieruj). Po prawej stronie w opcji „Wyjście z usługi” zdefiniuj numer telefonu, na który ma zostać dokonane przekierowanie. Numer możesz wprowadzić ręcznie lub wybrać jeden z wprowadzonych wcześniej w zakładce KONTAKTY.

Możesz również ustalić dalszą drogę połączenia po jego zakończeniu, wystarczy że w opcji „Po rozmowie przełącz na” wybierzesz użytkownika lub usługę. Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.

Obraz przedstawiający stronę konfiguracji usługi Przekieruj w panelu FCN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Przypisz usłudze numer

W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Przekieruj. W kolumnie PRZYPISANY DOwybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.

Obraz przedstawiający stronę Numery w zakładce Konfiguracja w panelu FCN. Dla wybranego numeru można przypisać usługę Przekieruj z listy rozwijanej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Twoja usługa Przekieruj została prawidłowo skonfigurowana.


Zamknij [X]