Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Przy płatności kartą płatniczą autoryzacja ma wynik NEGATYWNY

Taki Komunikat oznacza, że płatność nie została zrealizowana. Przyczyną może być:

  • brak wystarczającej ilości środków na rachunku karty,
  • karta zastrzeżona lub zgłoszona jako zagubiona/skradziona,
  • podanie niekompletnych lub nieprawidłowych danych,
  • brak podania kodu CVC/CVV2,
  • próba dokonania płatności kartą Maestro,
  • w chwili obecnej nie ma możliwości dokonywania płatności przez sieć internet za pośrednictwem karty płatniczej typu Maestro,
  • próba dokonania płatności kartą Visa Electron
  • w chwili obecnej nie ma możliwości dokonywania płatności poprzez sieć internet kartą płatniczą Visa Electron, o ile nie wyraził na to zgody bank-wystawca karty.
Płatności prepaid FCN doładowawnie

Uwaga: nowe płatności w FCN od 20 czerwca 2022 roku:

Operatorem płatności na platformie FCN prepaid od 20 czerwca 2022 roku jest firma Blue Media. Doładowania kont kartami płatniczymi nie są dostępne z przyczyn bezpieczeństwa. Operatorem transakcji w sklepie FCN pozostaje DotPay, a transakcje kartami płatniczymi są nadal możliwe. Ten artykuł dotyczy wyłącznie płatności w sklepie internetowym FCN (fcn.pl/sklep)

Przeczytaj więcej o płatnościach w FCN »


Zamknij [X]