Aby bramka VoIP prawidłowo działała w FCN, musisz w panelu konfiguracji urządzenia ustawić następujące parametry. Informację jak uruchomić panel konfiguracyjny znajdziesz w instrukcji dołączonej do Twojej bramki VoIP.
Parametr |
Wartości dla FCN |
Server Proxy lub SIP lub Domain | sip.fcn.pl lub sip.freeconet.pl |
Outbound Proxy | sip.fcn.pl lub sip.freeconet.pl |
Register Expires | 60 |
User ID lub User name | login konta FCN* |
Password | hasło VoIP** |
Preferred Codec | 729a |
Dial Plan | (s3 xx|s3 xxx|112|9xx|19xxx|118xxx|[1-9]xxxxxx|0[1-9]x9xxx|020xxxx| [1-9]xxxxxxxx|0[1-9]xxxxxxxx|00[1-9]xxxxx.|s4 xxxxxx.) |
* Login konta – nazwa konta, którą podałeś podczas rejestracji. Login służy do konfiguracji bramki VoIP oraz do dostępu do Panelu Użytkownika.
** Hasło VoIP – hasło, które otrzymałeś na skrzynkę mailową po dokonaniu rejestracji.
PAMIĘTAJ!
W FCN masz do dyspozycji dwa hasła. Hasło VoIP służy do zarejestrowania Twojej bramki VoIP w FCN. Hasło do panelu służy do logowania się do Panelu Użytkownika na stronie www.
Jeśli urządzenie zarejestruje się prawidłowo do platformy zadzwoń testowo na numer FCN sprawdzający stan Twojego konta.
W tym celu wybierz numer 901 na klawiaturze telefonu a automat poda Ci jakie jest saldo.
Przykład: