Usługa Wdzwoń się pozwala na wdzwonienie się do FCN i wykonanie połączenia z dowolnego miejsca na świecie po stawkach FCN. Włączając usługę będziesz mógł wdzwonić sie na swoje konto z zewnątrz (np. z komórki) i wykonywać połączenia po stawkach, jakbyś dzwonił bezpośrednio ze swojego telefonu. Będziesz mógł dzwonić tanio (np. za granicę) praktycznie z dowolnego miejsca. Usługę Wdzwoń się najlepiej połączyć z usługą Autoryzuj. Dzięki autoryzacji będziesz mógł określić osoby, którym będzie wolno korzystać z usługi Wdzwoń się.
Konfiguracja usługi Wdzwoń się odbywa się w czterech krokach
1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
3. Dodaj komunikat
4. Przypisz usłudze numer
1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
Uruchom usługę W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę wdzwoń się). Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.
3. Wprowadź komunikat
Jeśli chcesz, ustawić zindywidualizowany komunikat zamiast standardowego: „Wybierz numer docelowy i naciśnij #.” przejdź do zakładki komunikat. Komunikat może zostać odtworzony na dwa sposoby poprzez syntezator mowy lub z pliku wcześniej wgranego na serwer.
4. Przypisz numer usłudze
W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Wdzwoń się. W kolumnie PRZYPISANY DO wybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.
Usługa Wdzwoń się została prawidłowo skonfigurowana.