Usługa Wybierz wewnętrzny umożliwia osobie dzwoniącej połączenie z wybranym numerem wewnętrznym. Klient po automatycznym powitaniu nie musi łączyć się z sekretariatem, wystarczy, że wpisze odpowiedni numer wewnętrzny, by rozpocząć rozmowę z określoną osobą.
Konfiguracja usługi Wybierz Wewnętrzny:
1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
3. Dodaj komunikat
4. Przypisz usłudze numer
1. Włącz usługę
Zaloguj się do swojego Panelu Użytkownika. Wejdź w zakładkę KONFIGURACJA >> USŁUGI >> DODAJ NOWĄ USŁUGĘ >> WYBIERZ WEWNĘTRZNY
2. Wprowadź ustawienia
W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę Wybierz Wewnętrzny).
W „Wyjściu z usługi” zostaną pokazane wszystkie numery wewnętrzne znajdujące się na koncie. Zdecyduj za pomocą przycisków „Zezwalaj na połączenie” oraz „Nie zezwalaj na połączenie”, na które numery zewnętrzne będzie można się dodzwonić za pośrednictwem usługi.
W opcji „Domyślnie (po 5 s) przełącz na” wybierz co stanie się z połączeniem w momencie braku wyboru numeru wewnętrznego.
Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.
Jeśli chcesz nadać numery wewnętrzne swoim pracownikom możesz to w prosty sposób zrobić w Panelu Użytkownika. Wejdź w zakładkę KONFIGURACJA >> NUMERY >> WEWNĘTRZNE >> DODAJ NOWY NUMER WEWN.
3. Dodaj komunikat
W celu wprowadzenia zapowiedzi przejdź do zakładki komunikat. Komunikat może zostać odtworzony na dwa sposoby poprzez syntezator mowy lub z pliku wcześniej wgranego na serwer.
4. Przypisz usłudze numer
W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Wybierz Wewnętrzny. W kolumnie PRZYPISANY DO wybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.
Twoja usługa Wybierz wewnętrzny została poprawnie skonfigurowana