Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według indywidualnych potrzeb.
Autokonfiguracja to możliwość zdalnego przygotowania Twojego urządzenia do współpracy z FCN, wygodna alternatywa dla ręcznej zmiany ustawień w bramkach lub terminalach VoIP.
Jak to działa?
(1) Zapewnij swojej bramce lub urządzeniu dostęp do sieci internet.
(2) Wybierz urządzenie z listy (jeżeli nie odnajdujesz swojego urządzenia, należy je skonfigurować ręcznie zgodnie z instrukcją.
(3) Wypełnij wymagane pola.
(4) Kliknij „Dodaj i wygeneruj”.
Zaczekaj 5 min aż konfiguracja zostanie pobrana lub wykonaj restart urządzenia.
UWAGA! Automatyczna konfiguracja działa tylko z bramkami/telefonami oznaczonymi logo „FreecoNet ready”.