Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Zarejestrowałem się – co mam zrobić dalej, aby korzystać z FCN?

Po rejestracji następnym krokiem jest podłączenie bramki VoIP, telefonu lub instalacja programu komputerowego/aplikacji mobilnej oraz ich ustawienie do działania w FCN.

Jeśli kupiłeś urządzenie przygotowane do współpracy z FCN (FCN Ready), wystarczy, że wpiszesz jego numer seryjny i adres MAC w swoim panelu FCN. W przypadku innych urządzeń konieczna jest konfiguracja ręczna.

Czym różni się hasło do panelu użytkownika od hasła VoIP?

W FCN posiadasz dwa hasła:

1. Do panelu użytkownika

Panel Użytkownika to strona www, na którą zostajesz przeniesiony po zalogowaniu do systemu FCN (gdy na stronie głównej podasz login i hasło, wybrane w procesie rejestracji). Panel Użytkownika jest miejscem, w którym możesz zarządzać swoim kontem.

Poprzez stronę www możesz:

  • dodawać kolejnych użytkowników (abonentów),
  • dodawać i usuwać nowe numery telefoniczne z dowolnych stref,
  • zasilać konto, drukować faktury, przeglądać historię operacji finansowych,
  • sprawdzać listę połączeń (billing on-line),
  • dodawać i usuwać usługi dodane,

2. Hasło VoIP

Służy do połączenia Twojej bramki VoIP, telefonu VoIP lub programu komputerowego z FCN. Zmiana hasła do panelu nie spowoduje sytuacji, w której bramka VoIP lub program komputerowy wyrejestruje się z FCN i przestanie działać.

Oba hasła można zmienić w panelu użytkownika.

Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo korzystania z FCN, ważne jest by hasła różniły się od siebie. Unikaj także domyślnych haseł takich, jak: „admin” i korzystaj z haseł indywidualnych.


Zamknij [X]