Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Menu – instrukcja konfiguracji

Dzięki usłudze Menu osoba dzwoniąca będzie mogła wybrać jedną spośród dostępnych opcji kontynuacji połączenia. Wybór ten dokonywany jest po wysłuchaniu komunikatu (instrukcji) i wyborze odpowiedniego klawisza na klawiaturze telefonu.

Przykładowy komunikat może brzmieć: „Witamy w naszej firmie. Aby połączyć się z Działem Administracji – wybierz 1, z Działem Sprzedaży – wybierz 2, z Działem Marketingu – wybierz 3…”.

Konfiguracja usługi Menu:

1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
3. Dodaj komunikat
4. Przypisz usłudze numer

1. Włącz usługę

Zaloguj się do swojego Panelu Użytkownika. Wejdź w zakładkę KONFIGURACJA >> USŁUGI >> DODAJ NOWĄ USŁUGĘ >> MENU

Obraz przedstawiający stronę z listą usług w panelu FCN.

2. Wprowadź ustawienia

W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę menu). W „Wyjściu z usługi” zdefiniuj drogę połączenia po wyborze odpowiedniej cyfry. Połączenie może zostać przekazane do dowolnej usługi lub użytkownika znajdującego się na koncie. W opcji „Domyślnie (po 5 s) przełącz na” wybierz co stanie się z połączeniem w momencie braku wyboru odpowiedniej cyfry. Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.

Obraz przedstawiający stronę konfiguracji usługi Menu w panelu FCN.

3. Dodaj komunikat

W celu wprowadzenia zapowiedzi przejdź do zakładki komunikat. Komunikat może zostać odtworzony na dwa sposoby poprzez syntezator mowy lub z pliku wcześniej wgranego na serwer.

Obraz przedstawiający zakładkę Komunikat dla usługi Menu w panelu FCN. W górnej sekcji można dodać tekst, który zostanie odczytany przez Syntezator mowy, zaś w dolnej sekcji można wgrać lub nagrać własny plik dźwiękowy.

4. Przypisz numer usłudze

W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Menu. W kolumnie PRZYPISANY DO wybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.

Obraz przedstawiający stronę Numery w zakładce Konfiguracja w panelu FCN. Dla wybranego numeru można przypisać usługę Menu z listy rozwijanej.


Zamknij [X]