Twoje urządzenie VoIP (bramka /telefon) ma włączoną opcję połączeń oczekujących (call waiting).
Aby sygnał zajętości był słyszalny w sytuacji gdy prowadzisz w tym czasie rozmowę należy wyłączyć tę opcję. W tym celu zaloguj się do panelu konfiguracyjnego swojego urządzenia i zmień parametr odpowiadający za tę funkcjonalność.
W urządzeniach Cisco / Linksys znajdziesz tę opcję w widoku Admin > Advanced, zakładka user1/2, opcję „cw settings” ustaw na NO
W telefonach Yealink: w menu Phone > Features > Call waiting: ustaw na disabled
W telefonach Siemens Gigaset: w menu Settings > Telephony > Audio > opcja „Allow 1 VoIP call only:”
Jej zaznaczenie spowoduje, że przy kolejnym połączeniu przychodzącym abonent dzwoniący usłyszy sygnał zajętości. Niestety opcja ta spowoduje, że będzie można wykonywać tylko jedno połączenie na raz z danej bazy.
W przypadku innych urządzeń sugerujemy sprawdzenie w instrukcji obsługi jaki parametr odpowiada za obsługę połączeń oczekujących (call waiting).