Przyczyną braku zasilenia mogło być:
- Zasilenie poza godzinami księgowania wpłat Twojego banku.
Sprawdź, w jakich godzinach Twój bank księguje wpłaty. Jeśli wykonano przelew poza tymi godzinami pieniądze pojawią się na koncie FCN w najbliższym dniu roboczym.
- Wprowadzenie niepoprawnego tytułu przelewu.
Każde zasilenie konta posiada swój unikatowy numer transakcji, który kojarzy wpłatę z zasilanym kontem. Wpisanie raz użytego numeru lub zamiana tytułu przelewu powoduje sytuację, w której system nie wie, gdzie przekazać pieniądze. Każde zasilenie należy wykonywać zawsze z poziomu Panelu Użytkownika w menu Płatności. Za każdym razem generowany jest inny numer transakcji.
Aby odnaleźć wpłatę, konieczne jest wysłanie do FCN (e-mail: info@fcn.pl) szczegółów wykonanego przelewu. W załączniku wiadomości należy zamieścić potwierdzenie dokonania przelewu (np. w postaci pliku PDF)
Napisz do nas załączając plik i podając dane z przelewu:
- Data:
- Kwota transakcji:
- Nazwisko (nazwa) nadawcy:
- Numer rachunku odbiorcy:
- Tytuł przelewu: