Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według indywidualnych potrzeb.
Menu Mój Telefon to szybki sposób na konfigurację:
1. Przekierowania połączeń przychodzących
2. Powiadomień
3. Poczty głosowej
Uwaga! Konfiguracja i ustawienia w tym menu dotyczy wyłącznie konta, na które jesteśmy zalogowani w panelu użytkownika w momencie wprowadzania zmian.
W tym miejscu możesz zdecydować co dzieję się z Twoimi połączeniami przychodzącymi w wybranych sytuacjach.
Zawsze | Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję za każdym razem, gdy ktoś zadzwoni na Twój numer lub konto FCN. |
Gdy nie odbiera | Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję, jeśli nie odbierzesz telefonu w określonym czasie (15,20 lub 25 sekund). |
Gdy zajęty | Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję za każdym razem, gdy Twój numer lub konto FCN jest zajęte (prowadzisz rozmowę telefoniczną). |
Gdy nieosiągalny | Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję za każdym razem, gdy Twoje konto jest niezalogowane do FCN (nie posiadasz żadnego zarejestrowanego terminala). |
Nieaktywne | Przekierowanie w danej sytuacji jest nieaktywne |
Poczta głosowa | Połączenie w danej sytuacji zostanie przekierowane na pocztę głosową. Np. w sytuacji Gdy nie odbiera przez 20s |
Usługa | Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję za każdym razem, gdy Twój numer lub konto FCN będzie zajęte (prowadzona jest w tym czasie rozmowa telefoniczna). |
Konto | Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję za każdym razem, gdy Twoje konto jest niezalogowane do FCN (np. w przypadku, gdy wystąpi awaria zasilania i Twoja bramka VoIP utraci połączenie z Internetem. |
W tym miejscu możesz wybrać o jakich zdarzeniach dotyczących Twojego konta użytkownika chcesz być na bieżąco informowany. Powiadomienia mogą przychodzić w postaci wiadomości e-mail bądź SMS.
W zakładce 'Poczta głosowa' masz możliwość dodania komunikatu, który będzie odtwarzany przed pozostawienie wiadomości przez dzwoniącą osobę. Aby to zrobić możesz wykorzystać głosy syntezy mowy lub własne nagranie. W związku z tym konfiguracja zakładki podzielona została na dwie sekcje :
Za znacznikiem określającym głos ( np. ) wpisz dowolny tekst z klawiatury komputera. W jednym komunikacie możesz korzystać z kliku różnych głosów.
UWAGA! Korzystanie z syntezatora mowy jest płatne w zależności od rodzaju wykorzystanego głosu. Nie płacisz za ilość odczytanych komunikatów tylko za korzystanie z wybranego głosu. Opłata pobierana jest z Twojego konta FreecoNet raz w miesiącu.
Jeśli chcesz skorzystać z własnego nagrania, możesz to zrobić na dwa sposoby:
Pamiętaj, że nagrywanie komunikatu możliwe jest wyłącznie z telefonu podłączonego do bramki. Programy typu softphone (np. X-lite) nie zawsze obsługują uruchomioną funkcjonalność.
Odsłuchiwanie wiadomości:
Pozostawione na Twojej poczcie głosowej wiadomości możesz odsłuchać aż na trzy sposoby:
Połączenie z pocztą głosową jest bezpłatne.
UWAGA! Za pomocą telefonu odsłuchać możesz wszystkie wiadomości znajdujące się w Twojej 'Skrzynce' w panelu użytkownika. Wiadomości dostępne przez telefon są w ciągu 3 miesięcy od daty ich nagrania (chyba, że w tym czasie usuniesz je z panelu).
Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz? Chcesz wykorzystać kupon do wielu produktów?
Dodaj do koszyka
Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt