Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Zakładka Mój Telefon – Panel Użytkownika

Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć  książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według indywidualnych potrzeb.

Obraz przedstawiający stronę główną panelu użytkownika FCN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Menu Mój Telefon to szybki sposób na konfigurację:

1. Przekierowania połączeń przychodzących
2. Powiadomień
3. Poczty głosowej

Uwaga! Konfiguracja i ustawienia w tym menu dotyczy wyłącznie konta, na które jesteśmy zalogowani w panelu użytkownika w momencie wprowadzania zmian.

1. Przekierowania połączeń przychodzących.

W tym miejscu możesz zdecydować co dzieję się z Twoimi połączeniami przychodzącymi w wybranych sytuacjach.

Obraz przedstawiający stronę Przekierowania połączeń przychodzących w zakładce Mój telefon w panelu FCN. Można zdefiniować przekierowania w następujących sytuacjach: Zawsze, Gdy nie odbiera, Gdy zajęty, Gdy nieosiągalny. Dostępne opcje przekierowań to: Nieaktywne, Poczta głosowa, Usługa, Użytkownik i Dowolny Numer lub login.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W FCN możesz ustawić przekierowania dla czterech różnych sytuacji:
Zawsze Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję za każdym razem, gdy ktoś zadzwoni na Twój numer lub konto FCN.
Gdy nie odbiera Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję, jeśli nie odbierzesz telefonu w określonym czasie (15,20 lub 25 sekund).
Gdy zajęty Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję za każdym razem, gdy Twój numer lub konto FCN jest zajęte (prowadzisz rozmowę telefoniczną).
Gdy nieosiągalny Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję za każdym razem, gdy Twoje konto jest niezalogowane do FCN (nie posiadasz żadnego zarejestrowanego terminala).
Opcje przekierowania
Nieaktywne Przekierowanie w danej sytuacji jest nieaktywne
Poczta głosowa Połączenie w danej sytuacji zostanie przekierowane na pocztę głosową. Np. w sytuacji Gdy nie odbiera przez 20s
Usługa Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję za każdym razem, gdy Twój numer lub konto FCN będzie zajęte (prowadzona jest w tym czasie rozmowa telefoniczna).
Konto  Połączenie zostanie przekierowane na wybraną opcję za każdym razem, gdy Twoje konto jest niezalogowane do FCN (np. w przypadku, gdy wystąpi awaria zasilania i Twoja bramka VoIP utraci połączenie z Internetem.

2. Powiadomienia

W tym miejscu możesz wybrać o jakich zdarzeniach dotyczących Twojego konta użytkownika chcesz być na bieżąco informowany. Powiadomienia mogą przychodzić w postaci wiadomości e-mail bądź SMS.

Obraz przedstawiający stronę konfiguracji powiadomień w panelu FCN. Można ustawić osobno Kontakt finansowy, sprzedażowy i techniczny dla powiadomień telefonicznych i/lub email.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Poczta głosowa

W zakładce 'Poczta głosowa’ masz możliwość dodania komunikatu, który będzie odtwarzany przed pozostawienie wiadomości przez dzwoniącą osobę. Aby to zrobić możesz wykorzystać głosy syntezy mowy lub własne nagranie. W związku z tym konfiguracja zakładki podzielona została na dwie sekcje :

  • Syntezator mowy – wpisz dowolny komunikat. Wybrany głos syntezatora mowy odczyta go osobie dzwoniącej.

Obraz przedstawiający stronę Poczta głosowa w zakładce Mój telefon w panelu FCN. W polu tekstowym można wpisać dowolny komunikat, który zostanie odczytany przez syntezator mowy osobie dzwoniącej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za znacznikiem określającym głos ( np. ) wpisz dowolny tekst z klawiatury komputera. W jednym komunikacie możesz korzystać z kliku różnych głosów.

UWAGA! Korzystanie z syntezatora mowy jest płatne w zależności od rodzaju wykorzystanego głosu. Nie płacisz za ilość odczytanych komunikatów tylko za korzystanie z wybranego głosu. Opłata pobierana jest z Twojego konta FreecoNet raz w miesiącu.

  • Odtwarzanie nagrania – korzystasz z własnego nagrania.

Obraz przedstawiający sekcję Odtwarzanie nagrania na stronie Mój telefon w panelu FCN.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz skorzystać z własnego nagrania, możesz to zrobić na dwa sposoby:

  • Możesz samodzielnie nagrać komunikat klikając na link 'Nagraj nową zapowiedź przez telefon’. Zostanie nawiązywane połączenie z Twoim telefonem w FCN, a po jego odebraniu będziesz miał możliwość nagrania własnej wiadomości.

Pamiętaj, że nagrywanie komunikatu możliwe jest wyłącznie z telefonu podłączonego do bramki. Programy typu softphone (np. X-lite) nie zawsze obsługują uruchomioną funkcjonalność.

  • Możesz też wgrać swój własny plik dźwiękowy z dysku komputera klikając na link 'Wgraj nowy plik (.mp3/.wav) na serwer’. Plik ten musi być nagrany w formacie .mp3 lub .wav i nie może przekraczać 1MB.

Odsłuchiwanie wiadomości:

Pozostawione na Twojej poczcie głosowej wiadomości możesz odsłuchać aż na trzy sposoby:

  • wchodząc do panelu użytkownika znajdziesz je w swojej 'Skrzynce’ (strona główna panelu);
  • otrzymasz je także mailowo w postaci pliku dźwiękowego na adres podany w panelu;
  • dostęp do swoich wiadomości masz także bezpośrednio przez telefon.  Wystarczy ze swojego numeru FCN, zadzwonić na numer 902, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami.

Połączenie z pocztą głosową jest bezpłatne.

UWAGA! Za pomocą telefonu odsłuchać możesz wszystkie wiadomości znajdujące się w Twojej 'Skrzynce’ w panelu użytkownika. Wiadomości dostępne przez telefon są w ciągu 3 miesięcy od daty ich nagrania (chyba, że w tym czasie usuniesz je z panelu).


Zamknij [X]