Usługa Nagraj Wiadomość działa na zasadzie poczty głosowej. Umożliwia osobie dzwoniącej pozostawienie dowolnej wiadomości głosowej. Wiadomość nie jest przypisana do konkretnego użytkownika, używana jest natomiast w ramach poszczególnych usług dodanych, np. Menu.
Konfiguracja usługi Nagraj Wiadomość przebiega w 3 krokach.
1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
3. Przypisz usłudze numer
1. Włącz usługę
Zaloguj się do swojego Panelu Użytkownika. Wejdź w zakładkę KONFIGURACJA >> USŁUGI >> DODAJ NOWĄ USŁUGĘ >> NAGRAJ WIADOMOŚĆ.
2. Wprowadź ustawienia
W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę nagraj wiadomość). Po prawej stronie w opcji „Wyjście z usługi” zdefiniuj adres e-mail, na który zostanie wysłany plik z nagraną wiadomością. Adres możesz wprowadzić ręcznie lub wybrać jeden z wprowadzonych. Możesz również ustalić dalszą drogę połączenia po wybraniu przez dzwoniącego „#” – wystarczy że w opcji „Po naciśnięciu # przełącz na” wybierzesz użytkownika lub usługę. Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.
3. Przypisz usłudze numer
W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Nagraj wiadomość. W kolumnie PRZYPISANY DO wybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.
Twoja usługa Nagraj Wiadomość została poprawnie skonfigurowana.