Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Pomimo dokonania wpłaty moje konto FCN nie zostało zasilone

Przyczyną braku zasilenia mogło być:

  • Zasilenie poza godzinami księgowania wpłat Twojego banku.

Sprawdź, w jakich godzinach Twój bank księguje wpłaty. Jeśli wykonano przelew poza tymi godzinami pieniądze pojawią się na koncie FCN w najbliższym dniu roboczym.

  • Wprowadzenie niepoprawnego tytułu przelewu.

Każde zasilenie konta posiada swój unikatowy numer transakcji, który kojarzy wpłatę z zasilanym kontem. Wpisanie raz użytego numeru lub zamiana tytułu przelewu powoduje sytuację, w której system nie wie, gdzie przekazać pieniądze. Każde zasilenie należy wykonywać zawsze z poziomu Panelu Użytkownika w menu Płatności. Za każdym razem generowany jest inny numer transakcji.

Aby odnaleźć wpłatę, konieczne jest wysłanie do FCN (e-mail: info@fcn.pl) szczegółów wykonanego przelewu. W załączniku wiadomości należy zamieścić potwierdzenie dokonania przelewu (np. w postaci pliku PDF)
Napisz do nas załączając plik i podając dane z przelewu:

  • Data:
  • Kwota transakcji:
  • Nazwisko (nazwa) nadawcy:
  • Numer rachunku odbiorcy:
  • Tytuł przelewu:


Zamknij [X]