Taki Komunikat oznacza, że płatność nie została zrealizowana. Przyczyną może być:
- brak wystarczającej ilości środków na rachunku karty,
- karta zastrzeżona lub zgłoszona jako zagubiona/skradziona,
- podanie niekompletnych lub nieprawidłowych danych,
- brak podania kodu CVC/CVV2,
- próba dokonania płatności kartą Maestro,
- w chwili obecnej nie ma możliwości dokonywania płatności przez sieć internet za pośrednictwem karty płatniczej typu Maestro,
- próba dokonania płatności kartą Visa Electron
- w chwili obecnej nie ma możliwości dokonywania płatności poprzez sieć internet kartą płatniczą Visa Electron, o ile nie wyraził na to zgody bank-wystawca karty.
Uwaga: nowe płatności w FCN od 20 czerwca 2022 roku:Operatorem płatności na platformie FCN prepaid od 20 czerwca 2022 roku jest firma Blue Media. Doładowania kont kartami płatniczymi nie są dostępne z przyczyn bezpieczeństwa. Operatorem transakcji w sklepie FCN pozostaje DotPay, a transakcje kartami płatniczymi są nadal możliwe. Ten artykuł dotyczy wyłącznie płatności w sklepie internetowym FCN (fcn.pl/sklep) |