Aby twój telefon IP prawidłowo działał w sieci FCN, należy go odpowiednio skonfigurować. Dane zawarte w poniższej tabeli należy wprowadzić w panelu konfiguracji urządzenia. Informację jak uruchomić panel konfiguracji znajdziesz w instrukcji dołączonej do Twojego telefonu VoIP.
Server Proxy lub SIP lub Domain: | sip.fcn.pl lub sip.freeconet.pl |
Outbound Proxy: | sip.fcn.pl lub sip.freeconet.pl |
Register Expires: | 300 |
User ID lub User name: | login konta FCN (tzn. nazwa konta, którą podałeś podczas rejestracji. Login służy do konfiguracji bramki VoIP oraz do dostępu do Panelu Użytkownika.) |
Password: | hasło VoIP (tzn. hasło, które otrzymałeś na skrzynkę mailową po dokonaniu rejestracji.) |
Preferred Codec: | 729a |
Dial Plan: | (s3 xx|s3 xxx|112|9xx|19xxx|118xxx|[1-9]xxxxxx|0[1-9]x9xxx|020xxxx| [1-9]xxxxxxxx|0[1-9]xxxxxxxx|00[1-9]xxxxx.|s4 xxxxxx.) |
PAMIĘTAJ!
W FCN masz do dyspozycji dwa hasła. Hasło VoIP służy do zarejestrowania Twojego telefonu VoIP w FCN. Hasło do panelu służy do logowania się do Panelu Użytkownika na stronie www.
Jeśli urządzenie zarejestruje się prawidłowo do platformy zadzwoń testowo na numer FCN sprawdzający stan Twojego konta.
W tym celu wybierz numer 901 na klawiaturze telefonu a automat poda Ci jakie jest saldo.
Przykładowy interfejs konfiguracji większości urządzeń (uzupełniony zgodnie z tabelą):