Autokonfiguracja to możliwość zdalnego przygotowania Twojego urządzenia do współpracy z FCN, wygodna alternatywa dla ręcznej zmiany ustawień w bramkach lub terminalach VoIP. Gdzie znaleźć zakładkę „autokonfiguracja”? Zakładkę „autokonfiguracja” znajdziesz naciskając…
Aktualnie odblokowanie bramek VoIP z oferty Tlenofon nie jest możliwe ze względów technicznych. Blokada nie jest tylko ograniczeniem programowym, a polega na modyfikacji sprzętowej. Pomimo odblokowania dostępu do bramki oraz wpisaniu…
Dla rozmów wychodzący do sieci PSTN obsługujemy następujące kodeki: G.711(a/u) G.729 G.726-32 GSM Przy połączeniach FCN-FCN można używać dowolnych kodeków, pod warunkiem że będą obsługiwane przez oba urządzenia.
Pamiętaj, że w FCN występują dwa hasła. Hasło do panelu użytkownika oraz hasło VoIP. Do konfiguracji urządzeń oraz programów należy użyć hasła VoIP. Podczas rejestracji konta w FCN, system wygenerował…
Komunikat informujący, że adres MAC nie jest unikalny oznacza, że bramka jest już dodana na innym koncie FCN. Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto, sprawdź czy bramka nie została już…