Prezentacja użytkownika konkretnym numerem telefonu jest niezbędna do wykonania każdego połączenia telefonicznego na zewnątrz sieci FCN do innych operatorów (na podstawie Prawa Telekomunikacyjnego, Art. 171. Prezentacja identyfikacji linii wywołującej). Jeżeli…
Przenieś swój stacjonarny numer do FCN – może to być numer miejski, zarówno innego operatora VoIP jak i operatora tradycyjnej, analogowej telefonii stacjonarnej (np. Orange). Proces przeniesienia numeru jest bardzo…
Klient jest pełnoprawnym właścicielem swojego numeru telefonu. Klient traci prawo do numeru pisemnie z niego rezygnując. Konto nie jest zamykane automatycznie w przypadku numerów przeniesionych. Numer wypowiadany jest pisemnie, a potem zwracany…
Komunikat taki pojawia się w przypadku, gdy próbujesz dodać numer od innego operatora VoIP lub operatora tradycyjnego. Oznacza to, że numer został już raz dodany w Twoim Panelu Użytkownika i…
Jeżeli przy dodawaniu nowego numeru na liście rozwijanej nie widnieje strefa, którą użytkownik chce dodać oznacza to, że nasz system nie ma wolnych numerów z tej strefy. Prosimy o kontakt…
Po zwolnieniu numeru jest możliwość przyłączenia go ponownie w ciągu 21 dni. W tym czasie numer ten będzie widoczny tylko w Panelu Użytkownika, który go usunął. Po 21 dniach numer…
Nie, numery zagraniczne nie są dostępne dla klientów FCN. Numer zagraniczny można zakupić wraz z naszą usługą Datera. Datera to technologiczny następca FCN. Sprawdź ofertę na https://www.datera.pl/produkty/numery-zagraniczne/…
Dzwoniący na twój numer FCN użytkownicy zapłacą jak za połączenie z numerem stacjonarnym zgodnie ze stawkami swojego operatora. Jeśli twój rozmówca również jest użytkownikiem FCN, połączenie będzie całkowicie darmowe.