Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Warunek – konfiguracja usługi

Usługa Warunek umożliwia przełączenie dzwoniącego w dowolne miejsce w ramach Wirtualnej Centralki lub do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków). Dzięki zastosowaniu usługi możliwe jest np. przełączanie osób dzwoniących z numerów zagranicznych do pracownika anglojęzycznego, a pozostałych klientów do pracowników mówiących po polsku.

Konfiguracja usługi Warunek: 

1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
3. Przypisz usłudze numer

1. Włącz usługę

Zaloguj się do swojego Panelu Użytkownika. Wejdź w zakładkę KONFIGURACJA >> USŁUGI >> DODAJ NOWĄ USŁUGĘ >> WARUNEK

Obraz przedstawiający stronę z listą usług w panelu FCN.

2. Wprowadź ustawienia

W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę warunek).

Po prawej stronie w opcji „Wyjście z usługi” zdefiniuj kryteria przełączenia na podstawie numeru osoby dzwoniącej lub godziny wykonania połączenia.

Obraz przedstawiający stronę konfiguracji usługi Warunek w panelu FCN. W sekcji Wyjście z usługi znajduje się lista rozwijana z kryteriami przełączenia na podstawie numeru osoby dzwoniącej.

W celu skonfigurowania godziny i dnia połączenia wybierz przycisk „Dodaj nowy warunek”. Określ przedział godzin oraz dni tygodnia np. pracy Twojego biura.

Obraz przedstawiający stronę konfiguracji usługi Warunek w panelu FCN. W sekcji Wyjście z usługi znajduje się lista rozwijana z kryteriami przełączenia na podstawie dnia tygodnia i godziny połączenia.

Wybierz dalszą drogę połączenia w przypadku gdy spełnia (Przełącz na) oraz nie spełnia (Pozostałe połączenia przełącz na) ono wcześniej wprowadzonych kryteriów. Połączenie może zostać przełączone na dowolną usługę lub użytkownika znajdującego się na koncie. Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.

Obraz przedstawiający stronę konfiguracji usługi Warunek w panelu FCN. W sekcji Wyjście z usługi znajduje się lista rozwijana z dostępnymi działaniami w przypadku spełnienia warunku oraz lista rozwijana akcji w pozostałych przypadkach.

3. Przypisz numer usłudze

W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Warunek. W kolumnie PRZYPISANY DOwybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.

Obraz przedstawiający stronę Numery w zakładce Konfiguracja w panelu FCN. Dla wybranego numeru można przypisać usługę Warunek z listy rozwijanej.

 


Zamknij [X]