Usługa Warunek umożliwia przełączenie dzwoniącego w dowolne miejsce w ramach Wirtualnej Centralki lub do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków). Dzięki zastosowaniu usługi możliwe jest np. przełączanie osób dzwoniących z numerów zagranicznych do pracownika anglojęzycznego, a pozostałych klientów do pracowników mówiących po polsku.
Konfiguracja usługi Warunek:
1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
3. Przypisz usłudze numer
1. Włącz usługę
Zaloguj się do swojego Panelu Użytkownika. Wejdź w zakładkę KONFIGURACJA >> USŁUGI >> DODAJ NOWĄ USŁUGĘ >> WARUNEK
2. Wprowadź ustawienia
W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę warunek).
Po prawej stronie w opcji „Wyjście z usługi” zdefiniuj kryteria przełączenia na podstawie numeru osoby dzwoniącej lub godziny wykonania połączenia.
W celu skonfigurowania godziny i dnia połączenia wybierz przycisk „Dodaj nowy warunek”. Określ przedział godzin oraz dni tygodnia np. pracy Twojego biura.
Wybierz dalszą drogę połączenia w przypadku gdy spełnia (Przełącz na) oraz nie spełnia (Pozostałe połączenia przełącz na) ono wcześniej wprowadzonych kryteriów. Połączenie może zostać przełączone na dowolną usługę lub użytkownika znajdującego się na koncie. Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.
3. Przypisz numer usłudze
W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Warunek. W kolumnie PRZYPISANY DOwybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.