Po rejestracji następnym krokiem jest podłączenie bramki VoIP, telefonu lub instalacja programu komputerowego/aplikacji mobilnej oraz ich ustawienie do działania w FCN.
Jeśli kupiłeś urządzenie przygotowane do współpracy z FCN (FCN Ready), wystarczy, że wpiszesz jego numer seryjny i adres MAC w swoim panelu FCN. W przypadku innych urządzeń konieczna jest konfiguracja ręczna.
Czym różni się hasło do panelu użytkownika od hasła VoIP?
W FCN posiadasz dwa hasła:
1. Do panelu użytkownika
Panel Użytkownika to strona www, na którą zostajesz przeniesiony po zalogowaniu do systemu FCN (gdy na stronie głównej podasz login i hasło, wybrane w procesie rejestracji). Panel Użytkownika jest miejscem, w którym możesz zarządzać swoim kontem.
Poprzez stronę www możesz:
- dodawać kolejnych użytkowników (abonentów),
- dodawać i usuwać nowe numery telefoniczne z dowolnych stref,
- zasilać konto, drukować faktury, przeglądać historię operacji finansowych,
- sprawdzać listę połączeń (billing on-line),
- dodawać i usuwać usługi dodane,
2. Hasło VoIP
Służy do połączenia Twojej bramki VoIP, telefonu VoIP lub programu komputerowego z FCN. Zmiana hasła do panelu nie spowoduje sytuacji, w której bramka VoIP lub program komputerowy wyrejestruje się z FCN i przestanie działać.
Oba hasła można zmienić w panelu użytkownika.
Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo korzystania z FCN, ważne jest by hasła różniły się od siebie. Unikaj także domyślnych haseł takich, jak: „admin” i korzystaj z haseł indywidualnych.