Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Zintegruj – instrukcja konfiguracji

Zintegruj to jedna z usług dodanych FCN. Nie jest ona już dostępna w bieżącej wersji platformy (4.0). Przedstawiona instrukcja ma charakter archiwalny i dotyczy jedynie wersji 3.0 platformy, na której nie można już zakładać nowych kont.

UWAGA! Styki API/CTI są dostępne na platformie Datera
 Logo Datera

Datera Call-X Cloud to wirtualna centrala VoIP naszej firmy zintegrowana z usługą połączeń głosowych SIP Trunk. Jeżeli potrzebujesz profesjonalnego rozwiązania dla contact center lub biur, sprawdź naszą ofertę marki Datera.

Centrale telefoniczne Datera mogą zostać zintegrowane z dowolnym systemem zewnętrznym, takim jak np. firmowy system CRM. Dzięki API możliwe jest np. wbudowanie funkcjonalności nawiązywania połączeń bezpośrednio z panelu CRM. Dzięki temu zwiększona zostanie efektywność pracy konsultantów. Styk CTI przekazuje do systemów zewnętrznych informacje o zdarzeniach zachodzących w centralach Datera (np. o nadchodzących połączeniach). Przykładem zastosowania może być integracja z CRM, który wyświetli wszystkie dostępne informacje na temat klienta, w czasie przyjścia połączenia. Dzięki temu konsultant uzyska podstawowe informacje, jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy.

Przejdź do strony DATERA Call-eX Cloud»

  • automatycznie udzieli informacji  Twoim klientom, dzięki syntezie mowy,
  • udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące informacji znajdujących się w systemie,
  • zaoszczędzi czas Tobie, Twoim pracownikom i klientom – osoby dzwoniące dotrą do informacji wpisując odpowiednie cyfry na klawiaturze telefonu, nie angażując w to Ciebie, ani konsultantów

Aby uruchomić usługę Zintegruj, konieczne jest napisanie skryptu generującego kod XML, za pomocą którego odbywa się komunikacja z naszą platformą.

Konfiguracja usługi Zintegruj przebiega w 3 krokach

1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
3. Przypisz usłudze numer

1. Włącz usługę

Zaloguj się do swojego Panelu Użytkownika. Wejdź w zakładkę KONFIGURACJA >> USŁUGI >> DODAJ NOWĄ USŁUGĘ >> ZINTEGRUJ

Obraz przedstawiający stronę z listą usług w panelu FCN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Wprowadź ustawienia

W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę zintegruj), wprowadź adres wywoływanej aplikacji oraz zaznacz głosy którymi ma posługiwać się aplikacja.

Jeżeli chcesz, aby dane były wymieniane w bezpieczny, użyj szyfrowanego połączenia https. Pamiętaj, że integracja może nastąpić tylko z aplikacjami, które potrafią komunikować się z FCN zgodnie z protokołem opisanym w dokumencie „Instrukcja programisty usługi Aplikacja”.

W opcji „Wyjście z usługi” za pomocą przycisku „Dodaj nowy kod zakończenia” ustal dalszą drogę połączenia w zależności od kodu zwróconego przez aplikację. Do każdego kodu zakończenia możesz wskazać innego użytkownika lub usługę. Możesz również ustalić domyślne przełączenie dla kodów niewymienionych na liście.

Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.

Obraz przedstawiający stronę konfiguracji usługi Zintegruj w panelu FCN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Przypisz usłudze numer

W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Zintegruj. W kolumnie PRZYPISANY DO wybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.

Obraz przedstawiający stronę Numery w zakładce Konfiguracja w panelu FCN. Dla wybranego numeru można przypisać usługę Zintegruj z listy rozwijanej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Usługa Zintegruj została prawidłowo skonfigurowana!


Zamknij [X]