Przenieś swój stacjonarny numer do FCN – może to być numer miejski, zarówno innego operatora VoIP jak i operatora tradycyjnej, analogowej telefonii stacjonarnej (np. Orange). Proces przeniesienia numeru jest bardzo prosty, zajmiemy się w Twoim imieniu większością formalności.
Jak przenieść numer do FCN?
Aby rozpocząć procedurę, musisz mieć założone konto FCN i posiadać u nas numer stacjonarny. Po założeniu nowego konta na naszej platformie automatycznie otrzymasz losowy numer miejski.
(Może on być Twoim numerem tymczasowym, który zostanie zastąpiony przenoszonym numerem lub zmieniony na inny – z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce. Alternatywnie, przenoszony numer może stać się Twoim kolejnym numerem telefonu. W ramach jednego konta FCN można mieć nawet 3 numery telefoniczne – lub nieograniczoną ich liczbę po kontakcie z naszym Zespołem Wsparcia Klienta).
Cała procedura jest bardzo prosta:
- Musisz posiadać konto FCN z ważnym numerem stacjonarnym;
- Pobrać dwa formularze i uzupełnić je zgodnie z przygotowanymi wzorami (nie musisz ich podpisywać).
-
-
-
- Wniosek – przeniesienie numeru
- Oświadczenie – przeniesienie numeru
-
-
Przykłady wypełnionych formularzy (pobierz).
W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym Zespołem Wsparcia Klienta pod numerem 22 10 10 100.
-
- Wysłać wypełnione formularze (zapisany plik pdf lub skan/zdjęcie formularza wypełnionego ręcznie) na adres pn@fcn.pl.
- Poczekać na weryfikację przesłanych danych (w razie jakichkolwiek problemów skontaktujemy się z Tobą).
- Podpisać przesłane formularze za pośrednictwem bezpłatnej platformy Autenti (na Twój adres email przesłane zostaną dwie oddzielne wiadomości, po jednej dla każdego z formularzy).
- Dokonamy za Ciebie wszystkie czynności w stosunku do dotychczasowego dostawcy. Przekażemy Tobie potwierdzoną datę przeniesienia numeru do naszej sieci.
- Przeniesione numery zostaną przypisane do Twojego konta FCN. Poinformujemy Cię o tym w oddzielnej wiadomości.
Uwaga: pamiętaj, że w zależności od posiadanych usług przeniesienie numeru nie musi oznaczać rozwiązania umowy z Twoim dotychczasowym dostawcą.