Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Mogę wykonywać połączenia, ale nie można dodzwonić się na mój numer

Problem ten jest najprawdopodobniej spowodowany przez zbyt wysoką wartość parametru czasu odświeżania rejestracji. Sugerowane ustawienie to 60 sekund. Aby zmienić ten parametr należy zalogować się do panelu konfiguracyjnego urządzenia i zmienić odpowiedni parametr (w różnych urządzeniach VoIP oznaczony jest inną nazwą).

Bramki i telefony VOIP Cisco/Linksys widok
Admin > Advanced, zakładka Line parametr Register expires: 60

Telefony VoIP Yealink
menu Account > Advanced > Login Expire: 60

Telefony Siemens Gigaset
menu Settings > Telephony > Connections > Edytować dane konto, kliknąć „Show advanced settings”, parametr: Registration refresh time: 60


Zamknij [X]