Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Można się do mnie dodzwonić, tylko przez kilka minut po wykonaniu połączenia

Problem jest najprawdopodobniej spowodowany przez zbyt wysoką wartość parametru czasu odświeżania rejestracji. Sugerowana wartość to 60 sekund. Aby zmienić ten parametr należy zalogować się do panelu konfiguracyjnego urządzenia i zmienić odpowiedni parametr (w różnych urządzeniach VoIP oznaczony jest inną nazwą).

Bramki i telefony VOIP Cisco/Linksys
widok Admin > Advanced, zakładka Line parametr Register expires: 60

Telefony VoIP Yealink
menu Account > Advanced > Login Expire: 60

Telefony Siemens Gigaset
menu Settings > Telephony > Connections > Edytować dane konto, kliknąć „Show advanced settings”, parametr Registration refresh time: 60


Zamknij [X]