Hasło możesz zmienić w Panelu Użytkownika w zakładce Konfiguracja >> Użytkownicy >> Imię i nazwisko >> Zmiana danych osobowych. Następnie przejdź do „Zmień hasło panelu” lub „Zmień hasło VoIP” i…
Ze względów bezpieczeństwa nie ma możliwości przywrócenia hasła. Możesz natomiast wygenerować nowe hasło do panelu użytkownika. Generowanie nowego hasła dla użytkowników FCN oraz dla użytkowników w ofercie Tlenofon. W celu…
W FCN nie ma możliwości samodzielnego usunięcia konta prepaid. Zgodnie z regulaminem: „§9. ZMIANA I ROZWIĄZANIE UMOWY 13. Umowa wygasa po upływie 3 miesięcy kalendarzowych od dnia, w którym…
W panelu nowego użytkownika dodaj i przypisz wszystkie numery i usługi od poprzedniego użytkownika. Następnie wyloguj się ze starego użytkownika, zaloguj na nowego i usuń niepotrzebne konto.
Do sprawdzania adresów używana jest specjalna funkcja ustalająca poprawność domeny. Jeżeli domena nie jest akceptowana przez nasz system oznacza to, że rekord MX nie jest poprawnie ustawiony dla tej domeny. Jeśli wystąpi…
Aktualnie odblokowanie bramek VoIP z oferty Tlenofon nie jest możliwe ze względów technicznych. Blokada nie jest tylko ograniczeniem programowym, a polega na modyfikacji sprzętowej. Pomimo odblokowania dostępu do bramki oraz wpisaniu…
Dla rozmów wychodzący do sieci PSTN obsługujemy następujące kodeki: G.711(a/u) G.729 G.726-32 GSM Przy połączeniach FCN-FCN można używać dowolnych kodeków, pod warunkiem że będą obsługiwane przez oba urządzenia.
Pamiętaj, że w FCN występują dwa hasła. Hasło do panelu użytkownika oraz hasło VoIP. Do konfiguracji urządzeń oraz programów należy użyć hasła VoIP. Podczas rejestracji konta w FCN, system wygenerował…
Komunikat informujący, że adres MAC nie jest unikalny oznacza, że bramka jest już dodana na innym koncie FCN. Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto, sprawdź czy bramka nie została już…