udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Sekcja Biura Obsługi Klienta.

Tutaj znajdziesz wszystko co potrzebne do samodzielnego rozwiązania większości problemów.

Chcesz wycisnąć więcej korzyści ze Swojego konta FCN?

Czytaj naszego bloga »

Przejdź niżej i przeglądaj kategorie instrukcji i najczęściej zadawanych pytań, albo skorzystaj z wyszukiwarki:

Ta wyszukiwarka zwróci wyniki tylko z tej sekcji.

Sprawdź najważniejsze informacje:

Dokumenty

Wszystkie regulaminy, cenniki i inne ważne dokumenty do pobrania w postaci plików PDF. Czytaj więcej »

Przeniesienie numeru

Informacje na temat procedury przeniesienia do nas numeru stacjonarnego od innego operatora. Czytaj więcej »

Bezpieczeństwo

Najważniejsze zasady dotyczące bezpieczeństwa i ochrony swoich danych. Czytaj więcej »

Czy mogę przenieść swój obecny numer telefonu do FCN?

Tak, do FCN można przenieść dowolny stacjonarny numer telefonu od tradycyjnego operatora oraz od innego operatora VoIP. Czytaj więcej »

Przy próbie dodania numeru pojawia się komunikat „Numer jest już przypisany do innego konta”

Komunikat taki pojawia się w przypadku, gdy próbujesz dodać numer od innego operatora VoIP lub operatora tradycyjnego. Oznacza to, że numer został już raz dodany w Twoim Panelu Użytkownika i przypisany jest do innego konta FCN lub… Czytaj więcej »

Brak dostępnych numerów telefonicznych z wybranej strefy

Jeżeli przy dodawaniu nowego numeru na liście rozwijanej nie widnieje strefa, którą użytkownik chce dodać oznacza to, że nasz system nie ma wolnych numerów z tej strefy. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta FCN… Czytaj więcej »

Usunąłem numer telefonu i chciałbym go odzyskać, czy jest to możliwe?

Po zwolnieniu numeru jest możliwość przyłączenia go ponownie w ciągu 21 dni. W tym czasie numer ten będzie widoczny tylko w Panelu Użytkownika, który go usunął. Po 21 dniach numer ten wraca do ogólnodostępnej puli numerów i jest… Czytaj więcej »

Czy w ofercie FCN znajdują się również numery zagraniczne?

Tak, numery zagraniczne dostępne są dla klientów biznesowych FCN. Aby zakupić numer zagraniczny, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta FCN i złożyć zamówienie. Można to zrobić mailowo pod adresem sales@fcn.pl… Czytaj więcej »

Ile kosztuje połączenie z moim numerem FCN?

Dzwoniący na twój numer FCN użytkownicy zapłacą jak za połączenie z numerem stacjonarnym zgodnie ze stawkami swojego operatora. Jeśli twój rozmówca również jest użytkownikiem FCN, połączenie będzie całkowicie darmowe. Czytaj więcej »

Ile można dodać numerów telefonów w ramach jednego konta?

W panelu użytkownika możesz dodać dowolną ilość numerów z dowolnych stref numeracyjnych, jednak nowo założone konta FCN mają ograniczony limit do 10 numerów (konto Tlenofon – limit do 5 numerów). Jeśli chcesz zwiększyć limit,… Czytaj więcej »

Jakie numery telefonów są dostępne w FCN?

Obecnie w FCN do wyboru są numery telefonów z 49 polskich stref numeracyjnych. Możesz także korzystać z łatwych do zapamiętania numerów stacjonarnych. Zapytaj naszych konsultantów o numer srebrne, złote lub platynowe – napisz na sales@fcn.pl… Czytaj więcej »

Jak wybrać lub dodać dowolny numer telefonu?

Po zalogowaniu się do panelu użytkownika przejdź do menu Konfiguracja >> Numery >> Dodaj nowy numer miejski. Z listy rozwijanej wybierz interesującą Cię strefę numeracyjną. Zaznacz dowolny numer telefonu lub kilka numerów. Czytaj więcej »

Można się do mnie dodzwonić, tylko przez kilka minut po wykonaniu połączenia

Problem jest najprawdopodobniej spowodowany przez zbyt wysoką wartość parametru czasu odświeżania rejestracji. Sugerowana wartość to 60 sekund. Aby zmienić ten parametr należy zalogować się do panelu konfiguracyjnego urządzenia i zmienić odpowiedni parametr (w różnych… Czytaj więcej »
Strona 10 z 13« Pierwsza...89101112...Ostatnia »

Załóż konto i testuj je za darmo przez 30 dni! »

Bez opłat za konto, usługi i numer.

emoji-happyemoji-sadcrosscheckbulbcheckmark
MASZ PYTANIA?
INFOLINIA
22 10 10 100
DARMOWA
DOSTAWA
METODY PŁATNOŚCI
dostępne metody płatności to przelew bankowy i/lub Visa/MasterCard
Płatności DotPay
{{{fields.cart.product.image}}}

Zamawiasz teraz: {{fields.cart.product.title}}

Liczba sztuk:
Do zapłaty: {{ (fields.cart.product.price_netto * fields.cart.product.quantity) | format_zl }} zł netto / {{ (fields.cart.product.price * fields.cart.product.quantity) | format_zl }} zł brutto

Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz?
Dodaj do koszyka

Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt

DANE DO FAKTURY I WYSYŁKI
wymagane jest podanie imienia
wymagane jest podanie nazwiska
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny numer NIP
pole wymaganeniepoprawny adres e-mail
pole wymaganeniepoprawny numer
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny kod pocztowy
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane

{{ toggledmark(toggles.check2) }}
{{ toggledmark(toggles.check3) }}
{{ toggledmark(toggles.check_virtual) }}

zaznacz, że nie jesteś robotem

proszę czekać... za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę płatności
Prosimy poprawić błędy w formularzu: