Klient jest pełnoprawnym właścicielem swojego numeru telefonu. Klient traci prawo do numeru pisemnie z niego rezygnując. Konto nie jest zamykane automatycznie w przypadku numerów przeniesionych. Numer wypowiadany jest pisemnie, a potem zwracany…
Komunikat taki pojawia się w przypadku, gdy próbujesz dodać numer od innego operatora VoIP lub operatora tradycyjnego. Oznacza to, że numer został już raz dodany w Twoim Panelu Użytkownika i…
Jeżeli przy dodawaniu nowego numeru na liście rozwijanej nie widnieje strefa, którą użytkownik chce dodać oznacza to, że nasz system nie ma wolnych numerów z tej strefy. Prosimy o kontakt…
Po zwolnieniu numeru jest możliwość przyłączenia go ponownie w ciągu 21 dni. W tym czasie numer ten będzie widoczny tylko w Panelu Użytkownika, który go usunął. Po 21 dniach numer…
Nie, numery zagraniczne nie są dostępne dla klientów FCN. Numer zagraniczny można zakupić wraz z naszą usługą Datera. Datera to technologiczny następca FCN. Sprawdź ofertę na https://www.datera.pl/produkty/numery-zagraniczne/…
Dzwoniący na twój numer FCN użytkownicy zapłacą jak za połączenie z numerem stacjonarnym zgodnie ze stawkami swojego operatora. Jeśli twój rozmówca również jest użytkownikiem FCN, połączenie będzie całkowicie darmowe.
W panelu użytkownika możesz dodać dowolną ilość numerów z dowolnych stref numeracyjnych, jednak nowo założone konta FCN mają ograniczony limit do 3 numerów. Jeśli chcesz zwiększyć limit, skontaktuj się z naszym…
Obecnie w FCN do wyboru są numery telefonów z 49 polskich stref numeracyjnych. Możesz także korzystać z łatwych do zapamiętania numerów stacjonarnych. Zapytaj naszych konsultantów o numer srebrne, złote lub…
Po zalogowaniu się do panelu użytkownika przejdź do menu Konfiguracja >> Numery >> Dodaj nowy numer miejski. Z listy rozwijanej wybierz interesującą Cię strefę numeracyjną. Zaznacz dowolny numer telefonu…