Przy dokonywaniu wpłaty bezpośrednio z rachunku bankowego, musisz uzyskać numer rachunku bankowego oraz tytuł przelewu. W tym celu: Zaloguj się do Panelu Użytkownika i postępuj zgodnie z instrukcją Zasilenia…
Wszystkie doładowania konta FCN typu prepaid są realizowane przez Blue Media. W zależności od wybranego kanału płatności wpłaty są księgowane: NATYCHMIAST Jeśli dokonasz wpłaty korzystając z przelewu transferowego, Twoje doładowanie…
Uwaga: nowe płatności w FCN od 20 czerwca 2022 roku: Operatorem płatności na platformie FCN prepaid od 20 czerwca 2022 roku jest firma Blue Media. Ten artykuł ma…
Doładowanie konta FCN obsługiwane jest przez system płatności Blue Media i należy je wykonywać po zalogowaniu się do swojego Panelu Użytkownika w zakładce Płatności >> kliknij przycisk Doładuj konto. Po…
W takiej sytuacji niezbędne jest przysłanie do FCN noty korygującej z poprawnymi danymi. Notę korygującą w 2 egzemplarzach należy przesłać na adres: FCN, ul. C. K. Norwida, 80-280 Gdańsk. Aby…
Aby zmienić dane osobowe należy zalogować się do Panelu Użytkownika przejść do zakładki Płatności >> Zmień swoje dane i dokonać zmiany. W przypadku, gdy dane do zmiany są zablokowane (dzieje…
Dzień wystawienia faktury VAT uzależniony jest od wysokości Twojego Limitu Kredytowego i bieżącego stanu konta. System fakturowania co 5 dni sprawdza stan Twojego konta (dostępne środki) i jeżeli przekroczy on…
Jeśli rozliczasz się w trybie PrePaid (przedpłata) Jeśli zaznaczyłeś opcję „Chcę otrzymywać fakturę pocztą”, to faktura VAT zostanie wysłana na wskazany w Panelu Użytkownika adres na początku następnego miesiąca.
Funkcjonalność platformy FCN nie pozwala na generowanie faktur z inną stawką niż aktualnie obowiązująca w Polsce. Aby otrzymać fakturę VAT dla podmiotu z innego kraju należy skontaktować się z naszym…
Po każdym zasileniu konta generowana jest faktura VAT, która dostępna jest w Panelu Użytkownika w menu Płatności. Po kliknięciu na link Faktura VAT, otworzy się ona w nowym oknie, z…