Prezentacja użytkownika konkretnym numerem telefonu jest niezbędna do wykonania każdego połączenia telefonicznego na zewnątrz sieci FCN do innych operatorów (na podstawie Prawa Telekomunikacyjnego, Art. 171. Prezentacja identyfikacji linii wywołującej). Jeżeli…
Pamiętaj, zmieniaj hasła regularnie! Uniemożliwi to innym korzystanie z Twojego panelu oraz dzwonienie na Twój koszt! Hasła powinny być: zmieniane przynajmniej raz na miesiąc trudne do odgadnięcia przez innych skomplikowane – zawierające małe i duże litery, cyfry, znaki specjalne,…
Po rejestracji następnym krokiem jest podłączenie bramki VoIP, telefonu lub instalacja programu komputerowego/aplikacji mobilnej oraz ich ustawienie do działania w FCN. Jeśli kupiłeś urządzenie przygotowane do współpracy z FCN (FCN…
Jeśli nie posiadasz żadnego z tych urządzeń, możesz wypróbować FCN korzystając z komputera, mikrofonu i słuchawek lub telefonu komórkowego/smartfona. Sprawdź aplikacje mobilne i programy komputerowe umożliwiające korzystanie z FCN w…
Bramka VoIP jest to adapter sygnału analogowego na cyfrowy, który pozwala na podłączenie do internetu Twojego tradycyjnego aparatu telefonicznego. Dzięki temu możesz korzystać z telefonii VoIP, nie zmieniając telefonu.
Żeby przetestować usługi FCN niezbędne jest posiadanie indywidualnego loginu (nazwy użytkownika) oraz hasła. Aby je uzyskać należy się zarejestrować w usłudze. Usługę FCN można testować przez miesiąc, bez opłat za prowadzenia…
FCN to zaawansowane technologicznie, ale proste w użytkowaniu hostowane rozwiązania telekomunikacyjne, dedykowane dla sektora mikroprzedsiębiorstw. FCN to telefonia VoIP, umożliwiająca prowadzenie tanich rozmów krajowych i zagranicznych oraz korzystanie z profesjonalnych usług…