Problem może być spowodowany ustawieniami routera, do którego podłączona jest bramka. Wszystkie opcje wspomagające komunikację powinny być wyłączone (SIP Alg, UPnP). Nie powinny być tam również ustawione żadne przekierowania portów…
Problemy z brakiem dźwięku spowodowane są zazwyczaj błędnymi ustawieniami routera, do którego podłączona jest bramka. Nie powinny być tam ustawione żadne przekierowania portów. Należy również sprawdzić czy nie są ustawione reguły firewalla blokujące…
Tak, korzystając z FCN możesz dzwonić na numery alarmowe. Opcję tę należy aktywować w swoim Panelu Użytkownika w zakładce Konfiguracja >> Użytkownicy >> Imię i nazwisko >> Połączenia alarmowe.
Tak. FCN umożlwia dzwonienie nawet jeśli nie posiadasz dostępu do internetu. Możesz dzwonić z dowolnego telefonu komórkowego lub telefonu stacjonarnego. Dzięki usłudze Wdzwoń się (dostępnej w Panelu Użytkownika), nawet jeśli…
Do osób nieprzyłączonych jeszcze do FCN, posiadających zwykłe telefony stacjonarne lub komórkowe, możesz wykonywać tanie połączenia. Szczegółowe ceny na połączenia komórkowe, stacjonarne oraz zagraniczne możesz sprawdzić w cenniku połączeń.
Połączenia w ramach sieci FCN są całkowicie darmowe. Oznacza to, że z wszystkimi użytkownikami, posiadającymi numery w FCN możesz rozmawiać za darmo, bez limitów!…