Po rejestracji następnym krokiem jest podłączenie bramki VoIP, telefonu lub instalacja programu komputerowego/aplikacji mobilnej oraz ich ustawienie do działania w FCN. Jeśli kupiłeś urządzenie przygotowane do współpracy z FCN (FCN…
Jeśli nie posiadasz żadnego z tych urządzeń, możesz wypróbować FCN korzystając z komputera, mikrofonu i słuchawek lub telefonu komórkowego/smartfona. Sprawdź aplikacje mobilne i programy komputerowe umożliwiające korzystanie z FCN w…
Bramka VoIP jest to adapter sygnału analogowego na cyfrowy, który pozwala na podłączenie do internetu Twojego tradycyjnego aparatu telefonicznego. Dzięki temu możesz korzystać z telefonii VoIP, nie zmieniając telefonu.
Żeby przetestować usługi FCN niezbędne jest posiadanie indywidualnego loginu (nazwy użytkownika) oraz hasła. Aby je uzyskać należy się zarejestrować w usłudze. Usługę FCN można testować przez miesiąc, bez opłat za prowadzenia…
FCN to zaawansowane technologicznie, ale proste w użytkowaniu hostowane rozwiązania telekomunikacyjne, dedykowane dla sektora mikroprzedsiębiorstw. FCN to telefonia VoIP, umożliwiająca prowadzenie tanich rozmów krajowych i zagranicznych oraz korzystanie z profesjonalnych usług…