Dzięki usłudze Menu osoba dzwoniąca będzie mogła wybrać jedną spośród dostępnych opcji kontynuacji połączenia. Wybór ten dokonywany jest po wysłuchaniu komunikatu (instrukcji) i wyborze odpowiedniego klawisza na klawiaturze telefonu. Przykładowy komunikat może brzmieć: „Witamy w…
Usługa Znajdź mnie umożliwia przełączenie połączenia osoby dzwoniącej na jedno z kont FCN lub usługę. Przełączanie odbywa się w określonej kolejności, aż do momentu kiedy zostanie odebrane. Usługa ta jest rozszerzeniem…
Usługa Warunek umożliwia przełączenie dzwoniącego w dowolne miejsce w ramach Wirtualnej Centralki lub do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków). Dzięki zastosowaniu usługi możliwe jest np. przełączanie osób dzwoniących z…
Usługa call center daje m.in. możliwość tzw. kolejkowania połączeń. Tzn, że dzwoniący usłyszy komunikat powitalny oraz informację, że nastąpi połączenie z konsultantem. W przypadku, gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowę,…
Wirtualny Faks pozwala na korzystanie z pełnej funkcjonalności tradycyjnej maszyny faksowej, bez konieczności jej fizycznego posiadania. Wystarczy tylko komputer i dostęp do internetu. Można z niego korzystać z dowolnego miejsca…