udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Sekcja Biura Obsługi Klienta.

Tutaj znajdziesz wszystko co potrzebne do samodzielnego rozwiązania większości problemów.

Chcesz wycisnąć więcej korzyści ze Swojego konta FCN?

Czytaj naszego bloga »

Przejdź niżej i przeglądaj kategorie instrukcji i najczęściej zadawanych pytań, albo skorzystaj z wyszukiwarki:

Ta wyszukiwarka zwróci wyniki tylko z tej sekcji.

Sprawdź najważniejsze informacje:

Dokumenty

Wszystkie regulaminy, cenniki i inne ważne dokumenty do pobrania w postaci plików PDF. Czytaj więcej »

Przeniesienie numeru

Informacje na temat procedury przeniesienia do nas numeru stacjonarnego od innego operatora. Czytaj więcej »

Bezpieczeństwo

Najważniejsze zasady dotyczące bezpieczeństwa i ochrony swoich danych. Czytaj więcej »

Zakładka Konfiguracja „Użytkownicy” – Panel Użytkownika

Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć  książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według… Czytaj więcej »

Zakładka Mój Telefon – Panel Użytkownika

Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć  książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według… Czytaj więcej »

Zakładka Płatności – Panel Użytkownika

Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć  książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według… Czytaj więcej »

Zakładka Kontakty – Panel Użytkownika

Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć  książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według… Czytaj więcej »

Zakładka Skrzynka – Panel Użytkownika

Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć  książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według… Czytaj więcej »

Zakładka Połączenia – Panel Użytkownika

Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć  książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według indywidualnych potrzeb. Czytaj więcej »

Zintegruj – instrukcja konfiguracji dla programistów

Konfiguracja usługi Zintegruj: 1. Usługa Zintegruj 2. Komunikacja Usługa sieciowa (WebService) – Zintegruj 3. Komunikacja Zintegruj – Usługa sieciowa (WebService) 1. Usługa „Zintegruj” Usługa Zintegruj cyklicznie wywołuje wskazaną… Czytaj więcej »

Zintegruj – instrukcja konfiguracji

Zintegruj to jedna z usług dodanych FCN automatycznie udzieli informacji  Twoim klientom, dzięki syntezie mowy, udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące informacji znajdujących się w systemie, zaoszczędzi czas Tobie, Twoim pracownikom i klientom – osoby dzwoniące dotrą do informacji wpisując odpowiednie… Czytaj więcej »

Rejestrator rozmów – instrukcja konfiguracji

Usługa Rejestrator Rozmów umożliwia nagrywanie i przechowywanie rozmów, także tych, prowadzonych w ramach Call Center. Jej zaawansowane możliwości konfiguracji oraz prosta obsługa sprawiają, że jest niezwykle przydatnym rozwiązaniem w firmowych działach obsługi klienta,… Czytaj więcej »

Wybierz Wewnętrzny – instrukcja konfiguracji

Usługa Wybierz wewnętrzny umożliwia osobie dzwoniącej połączenie z wybranym numerem wewnętrznym. Klient po automatycznym powitaniu nie musi łączyć się z sekretariatem, wystarczy, że wpisze odpowiedni numer wewnętrzny, by rozpocząć rozmowę z określoną osobą. Konfiguracja usługi Wybierz… Czytaj więcej »
Strona 2 z 712345...Ostatnia »

Załóż konto i testuj je za darmo przez 30 dni! »

Bez opłat za konto, usługi i numer.

emoji-happyemoji-sadcrosscheckbulbcheckmark
MASZ PYTANIA?
INFOLINIA
22 10 10 100
DARMOWA
DOSTAWA
METODY PŁATNOŚCI
dostępne metody płatności to przelew bankowy i/lub Visa/MasterCard
Płatności DotPay
{{{fields.cart.product.image}}}

Zamawiasz teraz: {{fields.cart.product.title}}

Liczba sztuk:
Do zapłaty: {{ (fields.cart.product.price_netto * fields.cart.product.quantity) | format_zl }} zł netto / {{ (fields.cart.product.price * fields.cart.product.quantity) | format_zl }} zł brutto

Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz?
Dodaj do koszyka

Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt

DANE DO FAKTURY I WYSYŁKI
wymagane jest podanie imienia
wymagane jest podanie nazwiska
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny numer NIP
pole wymaganeniepoprawny adres e-mail
pole wymaganeniepoprawny numer
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny kod pocztowy
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane

{{ toggledmark(toggles.check2) }}
{{ toggledmark(toggles.check3) }}
{{ toggledmark(toggles.check_virtual) }}

zaznacz, że nie jesteś robotem

proszę czekać... za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę płatności
Prosimy poprawić błędy w formularzu: