udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Sekcja Biura Obsługi Klienta.

Tutaj znajdziesz wszystko co potrzebne do samodzielnego rozwiązania większości problemów.

Chcesz wycisnąć więcej korzyści ze Swojego konta FCN?

Czytaj naszego bloga »

Przejdź niżej i przeglądaj kategorie instrukcji i najczęściej zadawanych pytań, albo skorzystaj z wyszukiwarki:

Ta wyszukiwarka zwróci wyniki tylko z tej sekcji.

Sprawdź najważniejsze informacje:

Dokumenty

Wszystkie regulaminy, cenniki i inne ważne dokumenty do pobrania w postaci plików PDF. Czytaj więcej »

Przeniesienie numeru

Informacje na temat procedury przeniesienia do nas numeru stacjonarnego od innego operatora. Czytaj więcej »

Bezpieczeństwo

Najważniejsze zasady dotyczące bezpieczeństwa i ochrony swoich danych. Czytaj więcej »

Rejestrator rozmów – instrukcja konfiguracji

Usługa Rejestrator Rozmów umożliwia nagrywanie i przechowywanie rozmów, także tych, prowadzonych w ramach Call Center. Jej zaawansowane możliwości konfiguracji oraz prosta obsługa sprawiają, że jest niezwykle przydatnym rozwiązaniem w firmowych działach obsługi klienta,… Czytaj więcej »

Wybierz Wewnętrzny – instrukcja konfiguracji

Usługa Wybierz wewnętrzny umożliwia osobie dzwoniącej połączenie z wybranym numerem wewnętrznym. Klient po automatycznym powitaniu nie musi łączyć się z sekretariatem, wystarczy, że wpisze odpowiedni numer wewnętrzny, by rozpocząć rozmowę z określoną osobą. Konfiguracja usługi Wybierz… Czytaj więcej »

Odtwórz komunikat – instrukcja konfiguracji

Usługa Odtwórz Komunikat umożliwia odegranie osobie dzwoniącej dowolnego komunikatu głosowego przed kontynuowaniem połączenia telefonicznego. Komunikat można przygotować z wykorzystaniem syntezatora mowy lub przygotowanych nagrań (mp3, wav). Konfiguracja usługi Odtwórz komunikat przebiega w 4 krokach… Czytaj więcej »

Nagraj wiadomość – instrukcja konfiguracji

Usługa Nagraj Wiadomość działa na zasadzie poczty głosowej. Umożliwia osobie dzwoniącej pozostawienie dowolnej wiadomości głosowej. Wiadomość nie jest przypisana do konkretnego użytkownika, używana jest natomiast w ramach poszczególnych usług dodanych, np. Menu. Konfiguracja usługi… Czytaj więcej »

Przekieruj – instrukcja konfiguracji

Usługa Przekieruj umożliwia przełączenie osoby dzwoniącej na dowolny numer telefonu (także numer komórkowy). Rozmowa kierowana jest przez jedno z założonych kont w Panelu FCN. Konfiguracja usługi Przekieruj przebiega w 3 krokach: 1. Włącz usługę… Czytaj więcej »

Wdzwoń się – instrukcja konfiguracji

Usługa Wdzwoń się pozwala na wdzwonienie się do FCN i wykonanie połączenia z dowolnego miejsca na świecie po stawkach FCN. Włączając usługę będziesz mógł wdzwonić sie na swoje konto z zewnątrz (np. z komórki) i wykonywać połączenia po stawkach, jakbyś dzwonił bezpośrednio… Czytaj więcej »

Autoryzuj – instrukcja konfiguracji

Usługa Autoryzuj umożliwia weryfikację czy osoba dzwoniąca ma prawo uzyskania połączenia lub prawo dostępu do innych usług. Weryfikacja następuje na podstawie numeru osoby dzwoniącej lub wprowadzonego przez nią kodu PIN. Z autoryzacją nierozerwalnie jest… Czytaj więcej »

Menu – instrukcja konfiguracji

Dzięki usłudze Menu osoba dzwoniąca będzie mogła wybrać jedną spośród dostępnych opcji kontynuacji połączenia. Wybór ten dokonywany jest po wysłuchaniu komunikatu (instrukcji) i wyborze odpowiedniego klawisza na klawiaturze telefonu. Przykładowy komunikat może brzmieć: „Witamy w naszej firmie. Aby połączyć… Czytaj więcej »

Znajdź mnie – konfiguracja usługi

Usługa Znajdź mnie umożliwia przełączenie połączenia osoby dzwoniącej na jedno z kont FCN lub usługę. Przełączanie odbywa się w określonej kolejności, aż do momentu kiedy zostanie odebrane. Usługa ta jest rozszerzeniem usługi Przekieruj – umożliwia… Czytaj więcej »

Warunek – konfiguracja usługi

Usługa Warunek umożliwia przełączenie dzwoniącego w dowolne miejsce w ramach Wirtualnej Centralki lub do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków). Dzięki zastosowaniu usługi możliwe jest np. przełączanie osób dzwoniących z numerów zagranicznych do pracownika anglojęzycznego, a pozostałych klientów… Czytaj więcej »
Strona 3 z 712345...Ostatnia »

Załóż konto i testuj je za darmo przez 30 dni! »

Bez opłat za konto, usługi i numer.

emoji-happyemoji-sadcrosscheckbulbcheckmark
MASZ PYTANIA?
INFOLINIA
22 10 10 100
DARMOWA
DOSTAWA
METODY PŁATNOŚCI
dostępne metody płatności to przelew bankowy i/lub Visa/MasterCard
Płatności DotPay
{{{fields.cart.product.image}}}

Zamawiasz teraz: {{fields.cart.product.title}}

Liczba sztuk:
Do zapłaty: {{ (fields.cart.product.price_netto * fields.cart.product.quantity - coupon_value_netto) | format_zl }} zł netto / {{ (fields.cart.product.price * fields.cart.product.quantity - coupon_value_brutto) | format_zl }} zł brutto
Uwzględniono zniżkę kuponu: {{ - coupon_value_netto | format_zl }} zł netto / {{ - coupon_value_brutto | format_zl }} zł brutto

Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz? Chcesz wykorzystać kupon do wielu produktów?
Dodaj do koszyka

Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt

DANE DO FAKTURY I WYSYŁKI
wymagane jest podanie imienia
wymagane jest podanie nazwiska
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny numer NIP
pole wymaganeniepoprawny adres e-mail
pole wymaganeniepoprawny numer
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny kod pocztowy
pole wymagane
  Zastosuj kupon
{{coupon_error}}
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane

{{ toggledmark(toggles.check2) }}
{{ toggledmark(toggles.check3) }}
{{ toggledmark(toggles.check_virtual) }}

zaznacz, że nie jesteś robotem

proszę czekać... za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę płatności
Prosimy poprawić błędy w formularzu: