Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia…
Zintegruj to jedna z usług dodanych FCN. Nie jest ona już dostępna w bieżącej wersji platformy (4.0). Przedstawiona instrukcja ma charakter archiwalny i dotyczy jedynie wersji 3.0 platformy, na…
Zintegruj to jedna z usług dodanych FCN. Nie jest ona już dostępna w bieżącej wersji platformy (4.0). Przedstawiona instrukcja ma charakter archiwalny i dotyczy jedynie wersji 3.0 platformy, na…
Usługa Rejestrator Rozmów umożliwia nagrywanie i przechowywanie rozmów, także tych, prowadzonych w ramach Call Center. Jej zaawansowane możliwości konfiguracji oraz prosta obsługa sprawiają, że jest niezwykle przydatnym rozwiązaniem w…
Usługa Wybierz wewnętrzny umożliwia osobie dzwoniącej połączenie z wybranym numerem wewnętrznym. Klient po automatycznym powitaniu nie musi łączyć się z sekretariatem, wystarczy, że wpisze odpowiedni numer wewnętrzny, by rozpocząć rozmowę…
Usługa Nagraj Wiadomość działa na zasadzie poczty głosowej. Umożliwia osobie dzwoniącej pozostawienie dowolnej wiadomości głosowej. Wiadomość nie jest przypisana do konkretnego użytkownika, używana jest natomiast w ramach poszczególnych usług dodanych,…
Usługa Przekieruj umożliwia przełączenie osoby dzwoniącej na dowolny numer telefonu (także numer komórkowy). Rozmowa kierowana jest przez jedno z założonych kont w Panelu FCN. Konfiguracja usługi Przekieruj przebiega w 3 krokach:…
Usługa Wdzwoń się pozwala na wdzwonienie się do FCN i wykonanie połączenia z dowolnego miejsca na świecie po stawkach FCN. Włączając usługę będziesz mógł wdzwonić sie na swoje konto z zewnątrz…
Usługa Autoryzuj umożliwia weryfikację czy osoba dzwoniąca ma prawo uzyskania połączenia lub prawo dostępu do innych usług. Weryfikacja następuje na podstawie numeru osoby dzwoniącej lub wprowadzonego przez nią kodu PIN. Z…