Dzięki usłudze Menu osoba dzwoniąca będzie mogła wybrać jedną spośród dostępnych opcji kontynuacji połączenia. Wybór ten dokonywany jest po wysłuchaniu komunikatu (instrukcji) i wyborze odpowiedniego klawisza na klawiaturze telefonu. Przykładowy komunikat może brzmieć: „Witamy w…
Usługa Znajdź mnie umożliwia przełączenie połączenia osoby dzwoniącej na jedno z kont FCN lub usługę. Przełączanie odbywa się w określonej kolejności, aż do momentu kiedy zostanie odebrane. Usługa ta jest rozszerzeniem…
Usługa Warunek umożliwia przełączenie dzwoniącego w dowolne miejsce w ramach Wirtualnej Centralki lub do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków). Dzięki zastosowaniu usługi możliwe jest np. przełączanie osób dzwoniących z…
Usługa call center daje m.in. możliwość tzw. kolejkowania połączeń. Tzn, że dzwoniący usłyszy komunikat powitalny oraz informację, że nastąpi połączenie z konsultantem. W przypadku, gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowę,…
Aby bramka VoIP prawidłowo działała w FCN, musisz w panelu konfiguracji urządzenia ustawić następujące parametry. Informację jak uruchomić panel konfiguracyjny znajdziesz w instrukcji dołączonej do Twojej bramki VoIP. Prawidłowe wartości parametrów…
Aby bramka VoIP prawidłowo działała w FCN należy ją podłączyć i skonfigurować. Odbywa się to w kilku prostych krokach. Aktualizacja i dostęp WAN dla Cisco SPA122 Version 1.0.1 (022) Podłącz urządzenie Ustal adres…
Aby bramka VoIP prawidłowo działała w FCN należy ją podłączyć i skonfigurować. Odbywa się to w kilku prostych krokach. Podłącz urządzenie Ustal adres IP bramki Skonfiguruj bramkę w przeglądarce www…
Aby bramka VoIP prawidłowo działała w FCN należy ją podłączyć i skonfigurować. Odbywa się to w kilku prostych krokach. Podłącz urządzenie Ustal adresu IP bramki Skonfiguruj bramkę w przeglądarce www Dodaj bramki…
Aby bramka VoIP prawidłowo pracowała w sieci FCN należy ją prawidłowo skonfigurować. Odbywa się to w kilku prostych krokach. 1. Podłącz urządzenie 2. Skonfiguruj bramkę w przeglądarce www…
Aby bramka VoIP prawidłowo działała w FCN należy ją podłączyć i odpowiednio skonfigurować. 1. Podłącz urządzenie 2. Skonfiguruj bramkę w przeglądarce www 3. Dodaj bramki w Panelu Użytkownika FCN…