Opisy transferu połączeń dla urządzeń: CISCO PAP2T A dzwoni do B (PAP2T), B podnosi słuchawke, B wciska flash, B dzwoni do C, C odbiera, B odkłada słuchawke, A rozmawia z…
Problem jest najprawdopodobniej spowodowany przez zbyt wysoką wartość parametru czasu odświeżania rejestracji. Sugerowana wartość to 60 sekund. Aby zmienić ten parametr należy zalogować się do panelu konfiguracyjnego urządzenia i zmienić…
Problem ten jest najprawdopodobniej spowodowany przez zbyt wysoką wartość parametru czasu odświeżania rejestracji. Sugerowane ustawienie to 60 sekund. Aby zmienić ten parametr należy zalogować się do panelu konfiguracyjnego urządzenia i…
Jeżeli połączenia nie są widoczne w panelu użytkownika muszą być one wykonywane bezpośrednio na adres IP i port urządzenia. Aby wyeliminować ten problem należy zmienić lokalny port SIP w urządzaniu na…
Należy wprowadzić w konfiguracji urządzenia/programu bezpośrednie adresy DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4 Adresy należy wprowadzić w panelu konfiguracyjnym urządzenia: Bramki VoIP Cisco / Linksys (bramki z wbudowanym routerem, np. Cisco SPA2102,…
Twoje urządzenie VoIP (bramka /telefon) ma włączoną opcję połączeń oczekujących (call waiting). Aby sygnał zajętości był słyszalny w sytuacji gdy prowadzisz w tym czasie rozmowę należy wyłączyć tę opcję. W…
Najczęściej takie problemy są spowodowane przez operatora, od którego wykonywane jest połączenie. Operator prawdopodobnie nie ma prawidłowo skonstruowanych cenników i ruch jest kierowany w złym kierunku. Należy zgłosić się do…
Jakość głosu podczas połączeń jest w małym stopniu zależna od ustawień FCN. Obciążenie naszych serwerów pośredniczących w transmisji dźwięku jest stale monitorowane i utrzymywane na odpowiednim poziomie. Strumień RTP (głos)…
Problem może być spowodowany ustawieniami routera, do którego podłączona jest bramka. Wszystkie opcje wspomagające komunikację powinny być wyłączone (SIP Alg, UPnP). Nie powinny być tam również ustawione żadne przekierowania portów…