Taki Komunikat oznacza, że płatność nie została zrealizowana. Przyczyną może być: brak wystarczającej ilości środków na rachunku karty, karta zastrzeżona lub zgłoszona jako zagubiona/skradziona, podanie niekompletnych lub nieprawidłowych danych, brak…
W FCN nie ma określonego czasu ważności konta. Dopóki saldo jest dodatnie, Twoje konto jest w pełni funkcjonalne. Gdy stan środków spadnie poniżej 0 zł i saldo będzie ujemne przez…
Przy dokonywaniu wpłaty bezpośrednio z rachunku bankowego, musisz uzyskać numer rachunku bankowego oraz tytuł przelewu. W tym celu: Zaloguj się do Panelu Użytkownika i postępuj zgodnie z instrukcją Zasilenia…
Wszystkie doładowania konta FCN typu prepaid są realizowane przez Blue Media. W zależności od wybranego kanału płatności wpłaty są księgowane: NATYCHMIAST Jeśli dokonasz wpłaty korzystając z przelewu transferowego, Twoje doładowanie…
Uwaga: nowe płatności w FCN od 20 czerwca 2022 roku: Operatorem płatności na platformie FCN prepaid od 20 czerwca 2022 roku jest firma Blue Media. Ten artykuł ma…
Doładowanie konta FCN obsługiwane jest przez system płatności Blue Media i należy je wykonywać po zalogowaniu się do swojego Panelu Użytkownika w zakładce Płatności >> kliknij przycisk Doładuj konto. Po…
W takiej sytuacji niezbędne jest przysłanie do FCN noty korygującej z poprawnymi danymi. Notę korygującą w 2 egzemplarzach należy przesłać na adres: FCN, ul. C. K. Norwida, 80-280 Gdańsk. Aby…
Aby zmienić dane osobowe należy zalogować się do Panelu Użytkownika przejść do zakładki Płatności >> Zmień swoje dane i dokonać zmiany. W przypadku, gdy dane do zmiany są zablokowane (dzieje…
Dzień wystawienia faktury VAT uzależniony jest od wysokości Twojego Limitu Kredytowego i bieżącego stanu konta. System fakturowania co 5 dni sprawdza stan Twojego konta (dostępne środki) i jeżeli przekroczy on…