Pamiętaj, że w FCN występują dwa hasła. Hasło do panelu użytkownika oraz hasło VoIP. Do konfiguracji urządzeń oraz programów należy użyć hasła VoIP. Podczas rejestracji konta w FCN, system wygenerował…
Komunikat informujący, że adres MAC nie jest unikalny oznacza, że bramka jest już dodana na innym koncie FCN. Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto, sprawdź czy bramka nie została już…
Klient jest pełnoprawnym właścicielem swojego numeru telefonu. Klient traci prawo do numeru pisemnie z niego rezygnując. Konto nie jest zamykane automatycznie w przypadku numerów przeniesionych. Numer wypowiadany jest pisemnie, a potem zwracany…
Komunikat taki pojawia się w przypadku, gdy próbujesz dodać numer od innego operatora VoIP lub operatora tradycyjnego. Oznacza to, że numer został już raz dodany w Twoim Panelu Użytkownika i…
Jeżeli przy dodawaniu nowego numeru na liście rozwijanej nie widnieje strefa, którą użytkownik chce dodać oznacza to, że nasz system nie ma wolnych numerów z tej strefy. Prosimy o kontakt…
Po zwolnieniu numeru jest możliwość przyłączenia go ponownie w ciągu 21 dni. W tym czasie numer ten będzie widoczny tylko w Panelu Użytkownika, który go usunął. Po 21 dniach numer…
Nie, numery zagraniczne nie są dostępne dla klientów FCN. Numer zagraniczny można zakupić wraz z naszą usługą Datera. Datera to technologiczny następca FCN. Sprawdź ofertę na https://www.datera.pl/produkty/numery-zagraniczne/…
Dzwoniący na twój numer FCN użytkownicy zapłacą jak za połączenie z numerem stacjonarnym zgodnie ze stawkami swojego operatora. Jeśli twój rozmówca również jest użytkownikiem FCN, połączenie będzie całkowicie darmowe.