W panelu użytkownika możesz dodać dowolną ilość numerów z dowolnych stref numeracyjnych, jednak nowo założone konta FCN mają ograniczony limit do 3 numerów. Jeśli chcesz zwiększyć limit, skontaktuj się z naszym…
Obecnie w FCN do wyboru są numery telefonów z 49 polskich stref numeracyjnych. Możesz także korzystać z łatwych do zapamiętania numerów stacjonarnych. Zapytaj naszych konsultantów o numer srebrne, złote lub…
Po zalogowaniu się do panelu użytkownika przejdź do menu Konfiguracja >> Numery >> Dodaj nowy numer miejski. Z listy rozwijanej wybierz interesującą Cię strefę numeracyjną. Zaznacz dowolny numer telefonu…
Problem jest najprawdopodobniej spowodowany przez zbyt wysoką wartość parametru czasu odświeżania rejestracji. Sugerowana wartość to 60 sekund. Aby zmienić ten parametr należy zalogować się do panelu konfiguracyjnego urządzenia i zmienić…
Problem ten jest najprawdopodobniej spowodowany przez zbyt wysoką wartość parametru czasu odświeżania rejestracji. Sugerowane ustawienie to 60 sekund. Aby zmienić ten parametr należy zalogować się do panelu konfiguracyjnego urządzenia i…
Jeżeli połączenia nie są widoczne w panelu użytkownika muszą być one wykonywane bezpośrednio na adres IP i port urządzenia. Aby wyeliminować ten problem należy zmienić lokalny port SIP w urządzaniu na…
Należy wprowadzić w konfiguracji urządzenia/programu bezpośrednie adresy DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4 Adresy należy wprowadzić w panelu konfiguracyjnym urządzenia: Bramki VoIP Cisco / Linksys (bramki z wbudowanym routerem, np. Cisco SPA2102,…
Twoje urządzenie VoIP (bramka /telefon) ma włączoną opcję połączeń oczekujących (call waiting). Aby sygnał zajętości był słyszalny w sytuacji gdy prowadzisz w tym czasie rozmowę należy wyłączyć tę opcję. W…
Najczęściej takie problemy są spowodowane przez operatora, od którego wykonywane jest połączenie. Operator prawdopodobnie nie ma prawidłowo skonstruowanych cenników i ruch jest kierowany w złym kierunku. Należy zgłosić się do…
Jakość głosu podczas połączeń jest w małym stopniu zależna od ustawień FCN. Obciążenie naszych serwerów pośredniczących w transmisji dźwięku jest stale monitorowane i utrzymywane na odpowiednim poziomie. Strumień RTP (głos)…